معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

احزاب سیاسی نماد انسجام اجتماعی باشند

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۵:۵۰
کد خبر: ۸۶۷۹۷۹
احزاب سیاسی نماد انسجام اجتماعی باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: باتوجه به اهمیت جایگاه احزاب سیاسی در کشور و استان، این تشکل ها باید نماد انسجام اجتماعی باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  خدابخش مرادی در جمع شماری از احزاب سیاسی اصولگرا افزود: احزاب در تحقق و بسترسازی برگزاری انتخابات پرشکوه نقش مهم و چشمگیری ایفا می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه تعامل و همراهی احزاب در امور مختلف کشور باید به عنوان یک شاخص اساسی مد نظر قرار گیرد، گفت: این تشکل ها به عنوان مجموعه های اثرگذار می توانند در سایر حوزه ها نیز کمک حال دولت برای پیشبرد امور باشند.

مرادی تاکید کرد: شاید ظهور و بروز حزب ها در برخی مقاطع زیاد یا کم شده باشد، اما ریشه دار بودن و تلاش بسیاری از آن ها در برهه های مختلف کشور قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان افزود: رویکرد مدیریت امروز استان برگزاری جلسات متعدد با احزاب و تشکل های سیاسی استان است، چون معتقدیم مثمرثمر بودن این مجموعه ها و تاثیرگذاری آن بر موارد مختلف قابل انکار نیست.

مرادی اظهار داشت: با توجه به نیاز مردم به نشاط اجتماعی و سیاسی تمام احزاب باید در ایجاد این نشاط و بالندگی هرچه بیشتر مردم و جامعه تلاش و کوشش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: همراهی احزاب نباید محدود به مواقع خاص و زمان برگزاری انتخابات باشد، بلکه انتظار داریم فعالیت آنان ادامه پیدا کرده و سبب ساز ایجاد امید و نشاط سیاسی در جامعه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز