رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خبر داد:

تیم نونهالان پاورلیفتینگ استان حاضر در لیگ کشوری

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۶:۵۳
کد خبر: ۸۶۷۹۹۳
تیم نونهالان پاورلیفتینگ استان حاضر در لیگ کشوری
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت:این رقابت‌ها از ۱۸ تا ۲۱ تیر ماه جاری و در ۱۰ دسته وزنی و چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و با شرکت برترین‌های این رشته ورزشی در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  تیم منتخب استان زنجان در قالب ۱۴ ورزشکار برتر در رقابت‌های پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی باشگاه‌های ایران، حاضر می‌شود.

مهران زرگری با بیان اینکه دسته وزنی ۵۲ کیلوگرم این رقابت‌ها مختص رده های سنی نوجوانان و جوانان است، اظهار داشت: سعید نیکخواه و سجاد شاه‌محمدی به ترتیب به عنوان سرپرست و مربی، ورزشکاران اعزامی از زنجان به این دوره از رقابت‌ها را همراهی و هدایت خواهند کرد.

وی با یادآوری اینکه، مسابقات در اوزان ۵۲- ۵۶- ۶۰ - ۵/‌۶۷  - ۷۵ - ۵/‌۸۲  - ۹۰ - ۱۰۰ - ۱۱۰ - ۱۴۰ کیلوگرم و منفی ۱۲۵ و ۱۴۰ کیلوگرم، برگزار خواهد شد، افزود: کنگره مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی باشگاه‌های ایران، ساعت ۲۱ دوشنبه شب /۱۷ تیر جاری / ‌ در تهران تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: برای انتخاب این ورزشکاران، یک دوره مسابقات انتخابی استان، روز جمعه / ‌۱۴  تیر جاری/ ‌  در شهرستان خدابنده و با شرکت ۴۰ ورزشکار برگزار شد که در نهایت ورزشکاران منتخب تیم استان زنجان به شرح زیر شناخته شدند.

رده سنی نوجوانان:

۱- علیرضا خوئینی ۲- امیرحسین دین محمدی ۳- حسام شادان رو ۴- امیررضا همدانی خمسه ۵- علی رفاهی ۶ - ابراهیم کیانی

رده سنی جوانان:

۱- محمد صیدی ۲- محمدحسین کردلو ۳- علی مهاجری

رده سنی بزرگسالان:

۱- حسین بیات ۲- اصغر قره جه لو ۳- محمد مظفری ۴- بهروز نظری ۵ - میثم آذرشب

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز