معاون استاندار مرکزی ؛

صنعت ساوه برای تحقق شعار سال به خوبی گام برداشته است

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۶:۵۲
کد خبر: ۸۶۸۳۶۶
صنعت ساوه برای تحقق شعار سال  به خوبی گام برداشته است
فرماندار ساوه گفت: حمایت دستگاه قضایی ساوه از صنایع در قالب فعالیت کمیته ای با عنوان کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری، موجب برطرف شدن بسیاری از موانع پیش پای صنعتگران شده است.

به گزارش برنا از اراک ، علی میرزایی در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد، گفت: ساوه پیشینه و خاستگاهی کهن و قدمت بالایی دارد و مهد پرورش مفاخر و مشاهیری نظیر سلمان ساوجی، علامه عسگری و شهید چمران است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ اثر تاریخی ثبت شده نشانگر تاریخی بودن این شهر است افزود: این شهرستان  در شاهراه مواصلاتی کشور قرار گرفته و بزرگترین شهر صنعتی کشور و قطب کشاورزی استان در این منطقه قرار دارد.

وی اظهار کرد: این شهرستان با برخورداری از اقلیم متنوع و اراضی مستعد توانسته است تولید کننده انواع محصولات کشاورزی باشد.

وی بحران آب را معضل اساسی شهر ساوه عنوان کرد و افزود: به فضل الهی با سرریز شدن سد الغدیر، هم از نظر کیفی و هم کمی، بخشی از مشکل آب برطرف شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نباید تحریم ها را تهدید بدانیم، گفت: امروز انقلاب اسلامی وارد جنگ اقتصادی شده است. باید از ظرفیت و توانمندی شهرستان ساوه در سایه همفکری و تعامل، بهره برده و تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه آمار تعدیل نیروی انسانی در صنایع ساوه کاهش یافته و این امر بیانگر تبدیل شدن تحریم ها به فرصت است، اظهار کرد: صنعت این شهرستان جهت تحقق شعار سال جاری به خوبی گام برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت دستگاه قضایی ساوه از صنایع در قالب فعالیت کمیته ای با عنوان کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری، موجب برطرف شدن بسیاری از موانع پیش پای صنعتگران شده است.

 

نظر شما