جایگاه رشته شنا در ورزش‌های همگانی تقویت می‌شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۳:۵۷
کد خبر: ۸۶۸۹۹۱
جایگاه رشته شنا در ورزش‌های همگانی تقویت می‌شود
با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی آذربایجان شرقی، جایگاه رشته شنا در ورزش‌های همگانی تقویت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در دیدار با رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

بر اساس این تفاهم نامه، برگزاری مسابقات کارمندی شنای آقایان و بانوان، اجرای دوره‌های آموزشی همگانی، تبلیغات رشته شنا در رویدادهای مختلف ورزشی و کمک در استعدادیابی، از جمله موارد مطرح شده در تفاهم‌نامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر تبریز با هیئت شنا، شیرجه و واترپلو آذربایجان شرقی است.

همچنین به موجب این تفاهم‌نامه مقرر شد مدارس شنا برای بهره‌مندی عموم شهروندان در استخرهای تحت پوشش شهرداری تبریز برپا شود.

برگزاری جشنواره همگانی شنا با حضور کودکان دختر و پسر زیر ۱۲ سال، بخش دیگری از این  تفاهم‌نامه است که همزمان با ۲۱ تیر (روز جهانی شنا) پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی نیا، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر تبریز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، با اشاره به اینکه رشته نشاط‌ بخش شنا، از ورزش‌های مورد تاکید در تعالیم دینی است، گفت: شهرداری تبریز با توجه به زیرساخت‌های مختلفی که در اختیار دارد، آماده ترویج و توسعه ورزش شنا است.

وی افزود: تفاهم‌نامه همکاری با هیئت شنا، شیرجه و واترپلو، یک گام عملی برای تقویت این رشته در میان اقشار شهروندان است.

اکبر فرج‌الهی، رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان  نیز در این دیدار، گفت: هیئت شنا، شیرجه و واترپلو، بر اساس رویکردها و اهداف کلی فدراسیون، این تفاهم‌نامه را با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: قابلیت‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری تبریز، می‌تواند زمینه توسعه و ترویج ورزش شنا را در میان ورزش های همگانی فراهم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز