استاندار آذربایجان شرقی خبر داد: 

عزم جدی مسئولان استان برای مقابله با قاچاق

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۸:۴۷
کد خبر: ۸۶۸۹۹۵
عزم جدی مسئولان استان برای مقابله با قاچاق
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمام مسئولان استان برای مبارزه با قاچاق، پای کار هستند و عزم جدی برای مقابله با این پدیده در استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، افزود: افزایش بیش از 200 درصدی کشفیات در برخی از کالاهای قاچاق، حاکی از توجه ویژه دستگاه‌های نظارتی به این موضوع است.

وی افزود: موقعیت ژئوپولیتیک آذربایجان شرقی، قاچاقچیان را به سودجویی از راه‌های مجرمانه وسوسه می‌کند و بر همین اساس باید یک عزم جدی برای مقابله بی‌امان با قاچاق کالا، ارز و مواد مخدر در استان وجود داشته باشد.

پورمحمدی با اشاره به کشف 200 کیلوگرم مواد مخدر در نقطه مرزی نوردوز توسط نیروهای گمرک و سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی تمامی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در استان هستیم و امیدواریم میزان ترانزیت و قاچاق مواد مخدر در استان به کمترین میزان ممکن برسد.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: تجهیز مرزهای جنوبی و غربی کشور به امکانات نظارتی باعث شده که قاچاقچیان به مرزهای شمالی و شمال غربی کشور روی بیاورند و بر این اساس مرزهای استان نیز باید به امکانات و تجهیزات مختلف برای مقابله با قاچاق، مجهز شود.

شایسته، معاون هماهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور نیز در این جلسه به بیان عملکرد این ستاد در بخش‌های مختلف پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز