سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان؛

همایش پیاده روی خانوادگی در زنجان با عنوان دهه کرامت ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۱ تیر ماه برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۲:۳۸
کد خبر: ۸۶۹۵۳۲
همایش پیاده روی خانوادگی در زنجان با عنوان دهه کرامت  ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۱ تیر ماه برگزار می شود
این اقدام ارزشمند همچنین همراه با جوایز مادی و معنوی نفیسی همچون سفر به مشهد مقدس، کارت هدیه و جوایز ارزنده ی دیگر خواهد بود و از عموم مردم دعوت به عمل می آید با شرکت در این همایش جمعه ی خاطره انگیزی را برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پیاده روی می تواند به بهبود جریان خون به مغز کمک و احساس بهتری در ما ایجاد کند. پژوهشگران بر این باورند که افزایش جریان خون و در نتیجه اکسیژن به سمت مغز ممکن است به پاکسازی مغز کمک کند و شکل گیری احساس خوب و یک حس سلامت کلی را موجب شود. 

  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اعلام  می دارد: در راستای فرهنگ سازی، ترویج و توسعه ی ورزش همگانی وبا هدف داشتن جامعه ای سالم، پویا و با نشاط فزاینده برای زندگی و کار و شکل گیری احساس خوب و یک حس سلامت کلی در همشهریان عزیزمان در روز های پربرکت و پر معنای دهه ی کرامت اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری نمایندگی آستان قدس زنجان و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اقدام به برگزاری  همایش پیاده روی خانوادگی با عنوان دهه کرامت کرده است. 

این همایش ساعت 7 صبح روز جمعه 21 تیر ماه برگزار می شود و شروع مسیر: از مقابل مسجد مقداد در مهرآرا و پایان مسیر:  موزه پارک ارم اعلام شده است. 

 این اقدام ارزشمند همچنین همراه با جوایز مادی و معنوی نفیسی همچون سفر به مشهد مقدس، کارت هدیه و جوایز ارزنده ی دیگر خواهد بود  و از عموم مردم دعوت به عمل می آید با شرکت در این همایش جمعه ی خاطره انگیزی را برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند.  

 در ادامه اعلام می دارد: هر هفته در یکی از شهرستان های استان همایش پیاده روی خانوادگی برگزار خواهد شد. 

 

 

نظر شما