مدیر کل بهزیستی استان سمنان :

۱۲ مرکز با اعتبار ۷ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۱:۵۲
کد خبر: ۸۷۰۲۰۶
۱۲ مرکز با اعتبار ۷ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد
ایزدپور از برگزاری 30 برنامه اداره کل بهزیستی استان و افتتاح 12 مرکز با اعتبار 7 میلیارد تومان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی صبح امروزعلیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان با خبرنگاران وخبرگزاری ها و اصحاب رسانه دیدار داشت.

وی بیان داشت:سازمان بهزیستی با بیش از 170 فعالیت خدمات تخصصی را با تاکید بر سه رویکرد تلاش مستمر برای پیشگیری از معلولیتها و توانمندی جامعه هدف و درمان به موقع و تخصصی آسیبها ارائه می دهد.

وی عملکرد و فعالیتهای سازمان بهزیستی  را درعمده ترین فعالیتهای حوزه های تخصصی معرفی کرد و افزود : حوزه پیشگیری در جهت پیشگیری از آسیبها ، معلولیتها ی ناشی از ژنتیک و پیشگیری درمان اعتیاد خدمت می کند .

او خدمات در حوزه پیشگیری را  در ادامه مصوب شدن غربالگری ژنتیک با حمایت سازمان از مراجعین با  ارائه خدمات تخصصی در جهت کاهش معلولیتها دانست و همچنین در بخش کنترل و درمان اعتیاد ایجاد کمپ ها و مراکز اقامتی میان مدت شلتر و مراکز dic  را  معرفی کرد و اظهار داشت :در سال 97 6000 نفر از خدمات درمان اعتیاد این اداره کل بهره مند شدند.

مدیر کل همچنین در بخش خدمات حوزه اجتماعی  و با تاکید بر سه فاکتور مهم درمان آسیبها  درمان به موقع تخصصی و سریع از خدمات در بخش اورژانس اجتماعی  خط تلفن 123،خدمات سیار و حضور بهنگام تیم تخصصی در محل و واحد مراقبت اورژانس و کاهش طلاق را بیان کرد.

علیرضا ایزدپور در ادامه گفت:بیشترین مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در حوزه توانبخشی است و افزود:خدمات نگهداری و حمایتی از معلولین با همراهی موسسات و مراکز انجام می گیرد و در بخش دیگر خدمات خدمت به سالمندان عزیز است.

ایزدپور در پایان از 30 برنامه اداره کل بهزیستی استان و  افتتاح 12 مرکز با اعتبار 7 میلیارد تومان خبرداد.

 

نظر شما