تعامل اداره کل ورزش و جوانان و سپاه الغدیر استان یزد تقویت می شود

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۶:۴۴
کد خبر: ۸۷۰۳۱۱
تعامل اداره کل ورزش و جوانان و سپاه الغدیر استان یزد تقویت می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه سپاه می تواند نقش پررنگ و تاثیرگذاری در توسعه ورزش و حوزه جوانان داشته باشد گفت: در راستای این امر تعامل اداره کل ورزش و جوانان و سپاه الغدیر استان بیش از پیش تقویت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش و احمد طالبی معاون فرهنگی و امور جوانان این اداره کل  با حضور در محل فرماندهی سپاه الغدیر استان با سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد دیدار کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرهنگ پورشمس به عنوان فرمانده سپاه الغدیر استان و تقدیر از زحمات سردار جمیری گفت: سپاه در عرصه‌های ورزشی و ارتقا سطح سلامت افراد جامعه اقدامات ارزشمند و موثری را انجام داده که جای تقدیر دارد.

شریعتی افزود: ما می توانیم در قالب فعالیت های مختلف به صورت مشترک همکاری داشته باشیم و با هماهنگی با یکدیگر گام های بلندی به سوی توسعه ورزش قهرمانی و همگانی برداریم و همچنین آمادگی برگزاری دوره های مشترک کارگاه های استارتاپی ، کارآفرینی ، کارگاه های مشاوره ازدواج ، آموزش های فنی و حرفه ای و برگزار دوره های آموزشی برای سربازان در قالب طرح سرباز ماهر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سپاه میتواند با همراهی ورزش به بالندگی و پویایی قشر جوان کمک شایان  داشته باشد،ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همکاری دوجانبه این دو نهاد شاهد شکوفایی بیش از پیش ورزش استان و همچنین برگزاری دوره های مختلفی که در حوزه جوانان هم اکنون در استان در حال اجرایی شدن است ، باشیم.

در ادامه این نشست سرهنگ پورشمس فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هم ضمن تقدیر از فعالیت های این اداره در راستای ترویج فرهنگ ورزش و اهمیت دادن به جوانان بر همکاری و تعامل بیش از پیش تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا در بحث فرهنگی و جوانان بیشتر اهمیت و کارهای هدفمند و اثرگذاری را انجام دهیم و این آمادگی در سپاه و بسیج برای همکاری و همراهی وجود دارد.

وی افزود: سپاه الغدیر همانند گذشته آمادگی بر همکاری و تعامل با اداره ورزش و جوانان استان را دارد و قطعا این همکاری و تعامل سازنده در راستای پیشرفت و توسعه ورزش و همچنین نشاط و شادابی بین جوانان استان اثربخش است.

در این نشست بر راه ها و زمینه های همکاری و تعامل اداره کل ورزش و جوانان  و سپاه الغدیر استان یزد بحث و تبادل نظر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز