کشف ۱۶۵ کیلوگرم شیشه در سمنان

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۶:۵۳
کد خبر: ۸۷۱۱۴۲
کشف ۱۶۵ کیلوگرم شیشه در سمنان
فرمانده انتظامی استان سمنان: ۱۶۵ کیلوگرم ماده مخدر صنعتی شیشه در عملیات مشترک پلیس این استان و خراسان جنوبی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سرهنگ عبدالله حسنی شامگاه با اشاره به هماهنگی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی و سمنان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاعاتی مبنی بر وارد کردن مقادیری مواد مخدر صنعتی شیشه توسط سوداگران مرگ از مرزهای شرقی و کشور همسایه دریافت کردند.
وی گفت :  قاچاقچیان قصد انتقال مواد مخدر از خراسان جنوبی به شهرهای مرکزی کشور را داشتند که تعقیب و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار گرفت . 
حسنی افزود : حاملان مواد مخدر با 2 دستگاه خودرو از خراسان جنوبی و شهرستان طبس عبور کردند  و به طرف شهرستان دامغان استان سمنان در حرکت بودند.
وی گفت :  به منظور تعقیب و دستگیری قاچاقچیان با هماهنگی های لازم، مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان طبس به استان سمنان اعزام شدند و در عملیاتی مشترک با ماموران استان سمنان، خودروی سمند حامل مواد مخدر را در ۷۰ کیلومتری شهرستان دامغان شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو ۱۶۵ کیلوگرم شیشه کشف شد، تاکید کرد: در این زمینه یک متهم  دستگیر شد و ماموران خودروی پژو ۴۰۵ را نیز که خودروی سمند حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کرد، توقیف کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز