سرپرست فرمانداری بانه:

باشگاه های بدنسازی بانه ساماندهی شوند

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۰:۴۹
کد خبر: ۸۷۱۳۳۱
سرپرست فرمانداری بانه گفت: نظارت بیشتری بر باشگاه های بدنسازی صورت گیرد و در صورت تخلف برخورد لازم با آنان صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ محمد امین‌زاده در آیین تجلیل از پیشکسوتان و مدال‌آوران رشته ورزشی بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بانه، خاطرنشان کرد: توسعه ورزش و ترویج فرهنگ نشاط و سلامت نیازمند همکاری و مشارکت مردم است و خیرین نیک‌اندیش بانه‌ای از جمله ظرفیت‌های مهم موجود در شهرستان هستند که در زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی نیز به یاری ورزشکاران و علاقمندان می‌آیند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: توسعه فضاها و امکانات ورزشی، حمایت از قهرمانان و تلاش برای نشاط و شادابی بیشتر در جامعه، از برنامه‌های اولویت‌دار دولت است و هر جا که حضور و ایفای نقش مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و اداری لازم و اثرگذار باشد، آمادگی کامل داریم.

امین‌زاده با اشاره به وجود مشکلاتی در زمینه ورزش جذاب و قدرتی بدنسازی و پرورش‌اندام و زیرشاخه‌های آن، خواستار ساماندهی فضاهای متعدد باشگاهی این رشته از جمله در زمینه دارا بودن مجوز و اعتبار فعالیت و همچنین برخورد قانونی با مراکز غیرمجاز و فاقد پروانه فعالیت شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد انگیزه هم برای قهرمانان ورزشی و هم برای حامیان ورزش، مهمترین عامل و محرک اصلی تلاش و تکاپو است، خواستار تجلیل و تقدیر از خیرین و حامیان رشته‌های ورزشی در مناسبت‌های مختلف شد.

سرپرست فرمانداری و رئیس شورای ورزش شهرستان بانه در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه مسؤولان در قبال همه افراد جامعه به ویژه ورزشکاران و قشر جوان مسؤول هستند، خواستار تعیین افرادی به عنوان کارشناس و مشاور در امور ورزشی در دستگاه‌های اجرایی و اداری به منظور پیگیری امورات مرتبط با فضاها تجهیزات و فعالیت‌های ورزشی شهرستان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز