قهرمانی و نایب قهرمانی دختران یزدی در مسابقات اسکواش قهرمانی کشور

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۸:۱۶:۵۷
کد خبر: ۸۷۱۴۷۷
قهرمانی و نایب قهرمانی دختران یزدی در مسابقات اسکواش قهرمانی کشور
دختران یزدی در مسابقات اسکواش قهرمانی کشور عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی رده های سنی کمتر از 13 و 15 سال بدست آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مسابقات اسکواش قهرمانی کشور و قهرمانی دانش آموزان ایران در بخش بانوان در رده‌های سنی کمتر از 13 و 15 سال به مدت 3 روز در خانه اسکواش استان گلستان برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

در دیدار پایانی رده سنی کمتر از  ١٥ سال کشور، نرگس سلطانی از گلستان با نتیجه 3 بر 2 فاطمه فلاحتی از یزد را مغلوب کرد و مدال طلا را بدست کرد. همچنین در این رده سنی، خانم‌ها ثمین حسن‌پور از فارس و باران محمدپور از تهران هم عنوان سوم مشترک را کسب کردند و خانم فرنوش فخار از یزدهم عنوان نخست جدول پلیترا بدست آورد.

در دیدار پایانی رده سنی کمتر از ١٣ سال هم نازنین تقی نژاد از یزد با نتیجه 3 بر یک پارمین نکوپایان از تهران را مغلوب کرد و قهرمان شد. دیانا مقری از گلستان و پادمیرا زرنگ زاد از گیلان عنوان سوم مشترک رابدست آوردند و خانم رومینا یوسفی از تهران عنوان نخست جدول پلیترا کسب کرد.

مراسم معرفی نفرات برتر و اهدای جوایز با حضور مدیر ورزش و جوانان شهرستان گرگان، رئیس هیئت اسکواش استان و اعضای مجمع برگزار شد.

مسابقات اسکواش قهرمانی کشور و قهرمانی دانش آموزان ایران در بخش دختران  در رده‌های سنی کمتر از 13 و 15 سال  با شرکت 60 اسکواش‌کار از 19 استان کشور در خانه اسکواش استان گلستان برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز