ایجاد سه رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشگاه سمنان

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۸:۲۴
کد خبر: ۸۷۱۶۶۰
ایجاد سه رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشگاه سمنان
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان از ایجاد سه رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی در این دانشگاه خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛دکتر فرشاد ورامینیان افزود: شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد رشته مهندسی خودرو گرایش قوای محرکه و شیمی کاربردی در مقطع کارشناسی ارشد موافقت کرده است.
دکتر ورامینیان با بیان اینکه مهندسی نفت در مقطع کارشناسی هم دیگر رشته ای است که به رشته های دانشگاه سمنان اضافه شده است گفت: پذیرش دانشجو در این رشته ها از مهرماه انجام می شود و داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد مجاز شده اند می توانند دو رشته جدید ارشد را انتخاب نمایند.
وی افزود: ظرفیت پذیرش رشته مهندسی خودرو گرایش قوای محرکه 10 نفر در دوره روزانه و چهار نفر در دوره نوبت دوم و در رشته شیمی کاربردی 10 نفر در دوره روزانه و 10 نفر در دوره نوبت دوم است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته مهندسی نفت در مقطع کارشناسی را هم 30 نفر اعلام کرد.
دکتر ورامینیان خاطر نشان کرد: با اضافه شدن این رشته های تعداد رشته های دانشگاه سمنان به 277 رشته در مقاطع مختلف افزایش یافت که از این تعداد حدود 200 رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی تدریس می شوند.
یاد آور می شود دانشگاه سمنان هم اکنون دارای بیش از 370 عضو هیات علمی و بیش از 12 هزار دانشجو است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز