فرماندار سمنان:

در سه سال گذشته شاهد تحولات ویژه ای در مرکز استان بودیم

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۹:۳۹
کد خبر: ۸۷۱۶۶۷
در سه سال گذشته شاهد تحولات ویژه ای در مرکز استان بودیم
فرماندار سمنان گفت: در سه سال گذشته شاهد تحولات ویژه‌ای در مرکز استان به ویژه در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ «سیدعباس دانایی» صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی شهرستان سمنان گفت: در سه سال اخیر و در زمان مدیریت مهندس دوست محمدی، تحولات ویژه ای در سمنان رخ داده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های رئیس پیشین اداره میراث فرهنگی شهرستان سمنان، گفت: مهندس دوست محمدی در بین مدیران شهرستانها الگو بودند.

وی افزود: آقای دوست محمدی در بین مدیران توانمند شهرستان سمنان سرآمد بودند و از توان این نیروی توانمند باید در اداره کل استفاده شود.

دانایی، با ابراز خرسندی از انتخاب حسینی به عنوان سرپرست میراث فرهنگی سمنان، ابراز امیدواری کرد: این انتخاب، زمینه ساز هم افزایی بیشتر بین میراث فرهنگی و شهرداری خواهد بود و اتفاقات خوبی در راه است.

فرماندار سمنان تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اصلی در آمایش سرزمین در سمنان، گردشگری است و باید توجه ویژه ای به این حوزه شود.

 در این مراسم که در محل اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان و با حضور شهردار سمنان، معاونان اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان و جمعی از مسئولان برگزار شد، «سعید حسینی» به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان سمنان منصوب شد.

مهندس حمید رضا دوست محمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری است . وی جزو سه نفر برگزیده آتلیه دفتر مهندسی ستاد کل فرماندهی کل نیروی هوایی کشور ( نهاجا)  در سال های 1375 الی 1377 است.

مستند نگاری و به روز رسانی و تهیه نقشه های کاروانسراهای تاریخی استان سمنان ، ابنیه تاریخی استان و ... طراحی و ترسیم نقشه های فاز یک و دو معماری مراکز مذهبی استان اعم از مصلی بزرگ سمنان و مهدیه بزرگ سمنان بر اساس الگوهای معماری اسلامی ایران و ... از جمله فعالیت های وی است.

وی در سال گذشته به عنوان  مدیر جوان برتر شهرستان سمنان معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز