با معرفی نفرات برتر؛

لیگ دارت منطقه غرب کشور در سنندج به اتمام رسید

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۲:۴۸
کد خبر: ۸۷۳۴۴۲
لیگ دارت منطقه غرب کشور در سنندج به اتمام رسید
اولین دوره رقابت‌های دارت لیگ منطقه غرب کشور با حضور شش استان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ اولین دوره رقابت‌های دارت لیگ منطقه غرب کشور به مدت یک روز در خانه بدمینتون شهرستان سنندج برگزار شد.

در این رقابت‌ها 40 ورزشکار به نمایندگی از شش استان زنجان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، همدان و کردستان رقابت‌های خود را در قالب لیگ منطقه غرب رده سنی آزاد برگزار کردند.

در پایان و با مشخص شدن نفرات برتر در این دوره از رقابت ها، سلمان شهبازپور از لرستان با ۲۵ امتیاز ثبت میانگین ۶۳ و دو امتیاز فنی توانست رتبه نخست را از آن خود کند و مجتبی علیرحمی از ایلام هم با ۲۳ امتیاز و ثبت میانگین ۵۳ و یک امتیاز فنی توانست به رتبه دوم دست یابد، امیر نیک نام دیگر نماینده لرستانی با ۲۲ امتیاز و ثبت میانگین ۵۱ و یک امتیاز فنی توانست به رتبه سوم این مسابقات برسد.

همچنین رضا وفایی فرد، محمد صابر آقایی، محمدرضا احمدی، شهرام مروتی، مصلح دانشور به ترتیب از استان‌های همدان، کرمانشاه، زنجان و کردستان نیز در رده های چهارم تا هشتم جای گرفتند.

رقابت های دارت لیگ منطقه غرب کشور در سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله دوم این مسابقات ۲۲ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد و در پایان نفرات برگزیده مسابقات جواز حضور در مسابقات پلی آف لیگ های کشوری را کسب خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز