اطلس اشتغال شهرستان مهریز تدوین می گردد

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۷:۴۴
کد خبر: ۸۷۳۸۲۲
اطلس اشتغال شهرستان مهریز تدوین می گردد
فرماندار شهرستان مهریز خبر داد: در 20 روز آینده اطلس اشتغال شهرستان مهریز تدوین می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مهریز، رضا زارع زاده فرماندار شهرستان مهریز با بیان اینکه  برنامه ریزی جهت اشتغال جوانان شهرستان به اطلاعات دقیق نیازمند است، بیان داشت: یکی از چالش های جامعه امروز بحث بیکاری است که متاسفانه برخی خانواده ها درگیر آن هستند و ایجاد اشتغال و تثبیت  شغل های ایجاد شده حائز اهمیت است .

وی ادامه داد: شهرستان مهریز در حوزه صنعت و معدن ،کشاورزی و گردشگری دارای پتانسیل های بسیار فراوان و برای ایجاد اشتغال پایدار نیاز به نقشه راه و اطلس اشتغال است.

زارع زاده با تاکید بر لزوم تعامل، همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای رونق تولید و اشتغال گفت: دستگاه‌های اجرایی ذیربط در زمینه تولید و اشتغال باید به صورت مستمر جلسات تخصصی برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول کاری تمام دستگاه‌های اجرایی رونق تولید و اشتغال است، اضافه کرد: جوان بیکار مورد تهدید و خطر است لذا ما هر چه در توان داریم باید برای اشتغال جوانان کار کنیم و سیاست‌های کلان کشوری و استانی را در شهرستان بومی سازی کنیم.

زارع زاده مهریزی با اعلام اینکه در 20 روز آینده اطلس اشتغال شهرستان مهریز تدوین می گردد، بیان کرد: این اطلس شامل اطلاعات دقیق از افراد جویای کار و بومی شهرستان می باشد و بر اساس توانمندی ها وظرفیت های کاری آنها برای اشتغال در کارخانجات و واحد های اقتصادی خصوصی برنامه ریزی میشود و افراد جویای کار در این خصوص می توانند به موسسات مشاوره شغلی و کاریابی شهرستان مهریز مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز