استاندار یزد:

طرح‌های پژوهشی دانشگاهی به راهکارهای اجرایی دقیق منجر شود

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۸:۴۲
کد خبر: ۸۷۳۸۳۶
طرح‌های پژوهشی دانشگاهی به راهکارهای اجرایی دقیق منجر شود
استاندار ‌یزد در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خواست تا طرح‌های پژوهشی دانشگاهی در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و سایر بخش‌ها به ارائه پیشنهادات عملیاتی و راهکارهای اجرایی دقیق منجر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، سومین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری به ریاست "محمدعلی طالبی" و با حضور "احمد تر‌حمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضای این شورا در سالن زنده یاد حمیدیا برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در استان در هفته مبارزه با مواد مخدر، به برخی اشکالات طرح پژوهشی ارائه شده در این جلسه اشاره کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از طرح های دانشگاهی علی رغم اینکه با پژوهش ها و پرسشنامه های علمی، نمونه گیری ها و نتایج استخراج شده کاملاً علمی همراه است ولی در مرحله نتیجه گیری، پیشنهاداتی کلی، عمومی و غیر اجرایی ارائه می شود.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: لازم است دستگاه های اجرایی ‌چه در حوزه مبارزه با مواد مخدر و چه در سایر بخش ها که کارفرمای این طرح های پژوهشی هستند، در کنار فرد یا گروه پژوهشگر قرار گیرند تا خروجی این طرح‌های دانشگاهی به ارائه پیشنهادات عملیاتی و راهکارهای اجرایی دقیق که قابل ارزیابی باشد، منجر شود.‌
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: پژوهشگران دانشگاهی هم باید از این نوع نگرش نسبت به طرح های پژوهشی فاصله گیرند و پیشنهادات خود را در فضای کار اجرایی ارائه دهند. "طالبی" در پایان سخنان خود بر تسریع شهرداری یزد در مرمت و مناسب سازی ساختمان مرکز نگهداری و درمان زنان بهبود یافته از اعتیاد و تامین مکان مناسب برای تاسیس سرپناه شبانه طبق مصوبات قبلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید و اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد در استان افتتاح شود.
گفتنی است در ابتدای این نشست "سیدمصطفی کرباسی" د‌بیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گزارشی از فعالیت های این شورا و برنامه های اجرا شده در مرکز استان و شهرستان ها در روز جهانی و هفته مبارزه با مواد مخدر ارائه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز