مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد:

طرح اوقات فراغت در بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد یزد برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۲۴:۴۴
کد خبر: ۸۷۴۱۰۰
طرح اوقات فراغت در بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد یزد برگزار می شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از برگزاری طرح اوقات فراغت" در بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با بیان اینکه اوقات فراغت یکی از مهمترین بسترهای ممکن برای فعالیت در حوزه های فرهنگی  و هنری است، عنوان کرد: در طول تابستان برنامه های بیشتری در زمینه اوقات فراغت در کانون های مساجد استان برگزار می شود که با توجه به مخاطب امروزی و نسل جدید سعی شده به تناسب تقاضا، عرضه شود.

وی در این راستا اظهار داشت: قالب هنر یکی از نگاه های ما است که در این زمینه نیز در اوقات فراغت در کانون ها پیگیری می شود که نمونه آنها نقاشی آیات، داستان نویسی، کارگاه های نویسندگی و ... است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: ما در استان تعداد 833 کانون داریم که در اوقات فراغت تعداد 600 کانون درگیر آن هستند و برنامه های اوقات فراغت دارند. در این کلاس ها حدود 30 هزار نفر پوشش داده شدند.

گرجی همچنین خاطرنشان کرد: رادیو مسجد، خانه هنر بچه های مساجد، خانه سرود و خانه ادبیات داستانی به عنوان برنامه های ما است که به منظور تخصصی شدن فعالیت های سرود کانون های مساجد و تخصصی شدن ادبیات داستانی و هنر مسجدی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همایش نویسندگان مسجدی نیز با حضور 15 استان با محوریت یزد در آینده نزدیک برگزار می شود و از هر استان دو نویسنده آموزش داده می شوند.

 

نظر شما