رئیس هیات هندبال استان کردستان خبر داد:

سنندج میزبان رقابت های هندبال بانوان امید باشگاه های کشور

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۹:۱۰
کد خبر: ۸۷۴۳۱۹
سنندج میزبان رقابت های هندبال بانوان امید باشگاه های کشور
رئیس هیات هندبال استان کردستان از برگزاری مسابقات هندبال بانوان رده سنی امید باشگاه های کشور در سنندج خبر داد.

اکبر عربی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ از برگزاری مسابقات هندبال رده سنی امید بانوان باشگاه های کشور در سنندج خبرداد و گفت: این مسابقات از 11 الی 17 مرداد ماه در سنندج برگزار خواهد شد.

رئیس هیات هندبال استان کردستان عنوان کرد: 23 تیم از سراسر کشور در این دوره از مسابقات با هم به رقابت می پردازند.

او افزود: باشگاه کانی بانتا ، هیات هندبال سنندج و بیجار نمایندگان کردستان در این دوره از مسابقات خواهند بود که با حریفان خود دیدار خواهند کرد.

عربی هدف از گرفتن میزبانی این دوره از مسابقات ایجاد شور و شوق میان مردم و آشنایی آنها با این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: تلاش بسیاری برای گرفتن میزبانی این مسابقات صورت گرفت زیرا آشنایی مردم با این رشته از اهمیت خاصی برخوردار است و گرفتن میزبانی ها و دعوت مردم به سالن می تواند نقش مهمی در این راستا داشته باشد.

رئیس هیات هندبال استان کردستان اظهار داشت: هندبال بانوان کردستان یکی از قطب های قدرتمند کشور است که با عدم توجه و حمایت در چند سال اخیر روند نزولی را طی کرده و لازم است با توجه و حمایت از آنان هندبال بانوان کردستان به جایگاه اصلی خود در کشور باز گردد.

او افزود: برنامه هایی خوبی در حوزه هندبال بانوان در کردستان صورت گرفته است و قطعاً در آینده خبر های بیشتری در حوزه هندبال بانوان خواهید شنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز