اسکی باز کردستانی مقام سوم مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان را کسب کرد

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۸:۳۱
کد خبر: ۸۷۴۳۳۰
اسکی باز کردستانی مقام سوم مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان را کسب کرد
سمانه مشکات بانوی اسکی باز کردستانی در رقابت های قهرمانی لیگ اسکی و انتخابی تیم ملی اسکی بانوان کشور که به میزبانی پیست دیزین برگزار شد مقام سوم را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن و انتخابی تیم ملی بانوان و آقایان کشور جهت حضور در رقابت های کاپ جوانان جهان به میزبانی ایران و رقابت های جهانی سوئیس طی روزهای 28 لغایت30 تیرماه در پیست اسکی دیزین تهران برگزار شد.

این رقابت ها در سه رشته مارپیچ کوچک، مارپیج بزرگ و مارپیچ سرعت برگزار شد و نفرات برتر رشته های مختلف در قالب تیم ملی در مسابقات قهرمانی کاپ جوانان جهان حضور خواهند یافت.

در پایان روز دوم این رقابت ها و در بخش بانوان ثمین داوری اول شد، مهسا یارخواه جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و سمانه مشکاتی نماینده کردستان عنوان سوم را کسب کرد.

سمانه مشکاتی اسکی باز جوان کردستانی که به عنوان نماینده استان در مراحل مختلف اردوهای تیم ملی جوانان و بزرگسالان شرکت کرد در پایان مرحله نهایی اردوی تیم ملی اسکی بانوان کشور در رقابت های انتخابی تیم ملی حضور یافت و مقام سوم را بدست آورد.

مشکاتی سال گذشته عنوان سوم رقابت های اسکی روی چمن قهرمانی بانوان کشور را کسب کرد.

بر اساس اعلام کمیته فنی فدراسیون اسکی ایران نفرات اول بخش بانوان و نفرات اول و دوم بخش آقایان به رقابت های قهرمانی بزرگسالان جهان در سوئیس اعزام می شوند و نفرات اول تا سوم رشته های مختلف این رقابت ها نیز در رقابت های کاپ جوانان جهان به میزبانی پیست دیزین حضور خواهند یافت.

رقابت‌های جهانی اسکی روی چمن 15 مردادماه به میزبانی سوئیس و جام ‌جهانی اسکی روی چمن و فینال کاپ جوانان جهان 29 مرداد لغایت 5 شهریورماه به میزبانی پیست بین المللی دیزین برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز