آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است؛

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان برای هفته طلایی ورزش استان سمنان

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۱:۰۴
کد خبر: ۸۷۴۸۳۶
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان برای هفته طلایی ورزش استان سمنان
مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در پیامی کسب موفقیتهای ورزشکاران استان سمنان در مسابقات بین المللی را به جامعه ورزش و جوانان تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛مجتبی جانعلی ضمن تبریک به جامعه ورزش و جوانان استان سمنان جهت کسب موفقیتهای این چند روز اخیر ورزشکاران استان سمنان در آوردگاههای بین المللی گفت : کسب مقام قهرمانی توسط امیرسیاوش ذوالفقاریان تیرانداز مهدیشهری در رقابتهای جام جهانی جوانان در آلمان ، کسب مقام قهرمانی غزل سلطانی تکواندو کار شایسته سمنانی درمسابقات آسیایی 2019 اردن ، کسب مقام قهرمانی تیم ملی هاکی ایران در مسابقات آسیایی در تایلند که با درخشش حمید نوانیان هاکی باز مهدیشهری همراه بود را به آنان ، خانواده محترمشان و همچنین جامعه بزرگ و همدل ورزش و جوانان استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
وی در ادامه تصریح کرد : آنچه به دست آورده ایم ، اصل تلاش همه ی جامعه ورزش و جوانان استان بوده است که مهم ترین دستاورد ما هستند و امروز به خود می بالیم که در کنار هم ، با توکل به او ،اصل خواستن ، توانستن است را معنا کردیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: بی شک استان سمنان و علی الخصوص جامعه ورزش از داشتن چنین ورزشکاران و جوانان برومندی به خود می بالد و بنده آن را نشانی از توکل، همت و تلاش ورزشکاران و جوانان شایسته این استان می‌دانم و قطعا در آینده ای نه چندان دور با توانایی های که از ورزشکاران استان سمنان سراغ دارم مدال های با ارزشتری در مسابقات المپیک و... برای کشورو استان رقم خواهد خورد.
جانعلی در پایان ابراز داشت : موفقیت متداوم در تمام رشته های ورزشی نیاز به کار با برنامه ، علمی و اصولی دارد و بدون این فاکتورها ، هیچ استعدادی به درجه بالای قهرمانی نمی رسد.
گفتنی است ورزشکاران شایسته استان سمنان در چند روز اخیر در مسابقات کشوری نیز مقامهای ارزشمندی دیگری مانند اولین مقام سوم مسابقات وزنه برداری کشوری بانوان توسط غزاله احمدیان ورزشکار مهدیشهری ، مقام اول الینا صفاجو و مقام سوم ستایش صفری بانوان کاراته کای سمنانی در لیگ کاراته وان ایران ، موفقیت نرگس افضلی موفقیت داور آسیایی استان سمنان در کلینیک داوری کاراته آسیا ، کسب مدال طلای معین عامری تکواندو کار شایسته سمنانی در رقابت پومسه قهرمانی ایران ، مقام دوم تیم بدمیتنون متشکل از خانمها فاطمه فنایی و حنانه رجبی در رقابت‌های رنکینگ کشور در سال ۹۸ ، عضویت مهشاد عوض زاده دارت انداز شایسته گرمساری با اتمام ۱۷ مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی دارت جوانان کشوربه عنوان عضو اصلی تیم ملی دارت کشور جهت اعزام به مسابقات جهانی رومانی ، انتخاب علی رضوانی سه گانه کار جوان شاهرودی به عنوان استعداد طلایی تیم منتخب کنفدراسیون آسیا برای المپیک‌های پیش رو و.... را به دست آوردند که جا دارد خدمت همه ورزشکاران شایسته استان تبریک و خداقوت عرض کنیم.

 

نظر شما