با حضور وزیر اطلاعات؛

کتاب «انقلاب اسلامی دراستان سمنان به روایت اسناد ساواک» رونمایی شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۰:۵۷
کد خبر: ۸۷۴۹۶۸
کتاب «انقلاب اسلامی دراستان سمنان به روایت اسناد ساواک» رونمایی شد
مجموعه چهارجلدی «انقلاب اسلامی در استان سمنان به روایت اسناد ساواک» روز سه شنبه در آیینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، در تالار امیرکبیر دانشگاه سمنان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛«انقلاب اسلامی در استان سمنان به روایت اسناد ساواک» مجموعه کتاب چهار جلدی است که وقایع انقلاب در استان سمنان را از ۱۳۴۰ تا سال ۱۳۵۷ پیروزی انقلاب اسلامی روایت می کند، این کتاب به همت مرکز بررسی اسناد تاریخی تدوین و منتشر شده است.

رئیس جمهور نیز در پیامی به این مناسبت که از سوی علیرضا آشناگر استاندار سمنان قرائت شد، نقش مردم استان سمنان، مجمع العمای ایران را در مبارزه با استبداد و استعمار مثال‌زدنی عنوان کرد و گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، به عنوان بزرگترین پدیده تحول خواهانه قرن بیستم، حاصل مشارکت طبقات مختلف مردم و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و بیش از ۱۵ سال مبارزه مردم علیه ظلم و استبداد ستمشاهی بود که منجر به سرنگونی رژیم استبداد پهلوی و روی کارآمدن نظام جمهوری اسلامی در ایران گردید.

روحانی اضافه کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و همه شهدای انقلاب اسلامی، از دست اندرکاران و برگزارکنندگان این مراسم که در راستای ارج نهادن به مبارزات مردم استان قدمی شایسته برداشته اند تشکر و قدرادنی می کنم.

در این آیین، مسوولانی از وزارت اطلاعات و مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز