در نامه سرپرست وزارت آموزش و پرورش به استاندار زنجان عنوان شد:

تقدیر از فعالیت های معاونت سوادآموزی استان زنجان در تحقق اهداف سازمانی

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۳:۳۵
کد خبر: ۸۷۵۱۷۹
تقدیر از فعالیت های معاونت سوادآموزی استان زنجان در تحقق اهداف سازمانی
هادی احمد نیا: این معاونت در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ در ۱۲ شاخص موفق به کسب رتبه خوب و شایسته تقدیر در بین استان های کشور شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در نامه سرپرست وزارت آموزش و پرورش به استاندار زنجان بر تقدیر از فعالیت های معاونت سوادآموزی استان زنجان در تحقق اهداف سازمانی تاکید گردید.
هادی احمد نیا : این معاونت در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ در ۱۲ شاخص موفق به کسب رتبه خوب و شایسته تقدیر در بین استان های کشور شد.

وی افزود: سازمان نهضت سوادآموزی کشور هر سال ارزیابی جامعی از عملکرد و فعالیت معاونت های سوادآموزی استان ها با توجه به شاخص هایی که از قبل اعلام می شود، انجام می دهد که در این راستا استان زنجان بر اساس نتایج این ارزیابی موفق به کسب رتبه «خوب و قابل تقدیر» شده است.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان زنجان، درصد پوشش سوادآموزان، میزان تحقق اهداف ابلاغی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی، تشکیل جلسه های شورای پشتیبانی سواداموزای، نظارت بر کیفیت سوادآموزی، اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی، حضور و مشارکت فعال در رسانه ها را از جمله شاخص هایی عنوان کرد که توسط سازمان نهضت سوادآموزی کشور مورد ارزیابی قرار می­گیرد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش زنجان با بیان اینکه این موفقیت، طی نامه ای توسط سرپرست وزارت آموزش و پرورش به استاندار زنجان ابلاغ شده است، گفت: رفع بی سوادی مقوله ای پیچیده و چند بعدی است که مشارکت همه دستگاه های اجرایی را می طلبد و موفقیت های این چنینی محصول همکاری و معاضدت همه دستگاه هاست که مقرر شده افراد و دستگاه های ذیربط مورد تقدیر قرار گیرند.

وی ابراز امیدواری کرد با ارائه طرحی که در شورای پشتیبانی تصویب شده است، بتوانیم در سال جاری، در امر ریشه کنی بی سوادی گام های بلندتری برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز