معاونت امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان یزد:

برگزاری کارگاههای آموزشی پیش از ازدواج در کلیه شهرستان های استان یزد به صورت رایگان

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۰:۰۲
کد خبر: ۸۷۵۸۹۷
برگزاری کارگاههای آموزشی پیش از ازدواج در کلیه شهرستان های استان یزد به صورت رایگان
معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان یزد از برگزاری کارگاههای آموزشی پیش از ازدواج در کلیه شهرستان های استان یزد به صورت رایگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، احمد طالبی با بیان این مطلب گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با هدف نهادینه­سازی آموزش پیش از ازدواج به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در بروز آسیب­های اجتماعی به ویژه طلاق و افزایش دانش و بینش جوانان در آستانه ازدواج در امر انتخاب همسر مناسب و همچنین کمک به فرآیند تصمیم­گیری جوانان در آستانه ازدواج اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی پیش  از ازدواج نموده است.

 وی افزود: جوانان مجرد با اولویت گروه سنی 15 تا  35 سال مخاطبان این طرح می باشند که می توانند در این کارگاه ها که  در طول سال 98 و تا پایان سال برگزار می شود ، شرکت کنند.

بگفته معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد آشنایی با مهارت­های خودشناسی ، عشق و تأثیر آن بر انتخاب همسر،  آشنایی با مبانی ازدواج، راهکارهای تسهیل موانع ازدواج، آسیب  های قبل از ازدواج، نقش مشاوره پیش از ازدواج،  از عناوین اصلی  آموزشهای این دوره می باشد.

طالبی خاطرنشان کرد: کارگاههای آموزشی پیش از ازدواج در کلیه شهرستانها و برخی مناطق روستایی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق تماس تلفنی با مراکز، پیگیری وثبت نام نمایند و در پایان کارگاه ها برای شرکت کنندگان، گواهی شرکت در دوره صادر می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز