در راستای احداث پیاده رو:

پل کمربندی آبیدر واقع در شهرک زاگرس سنندج شش متر تعریض می شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۹:۲۷
کد خبر: ۸۷۵۹۰۰
پل کمربندی آبیدر واقع در شهرک زاگرس سنندج شش متر تعریض می شود
مدیر ناحیه ویژه بهاران از تعریض پل واقع در کمربندی آبیدر به میزان شش6 متر خبر داد و گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی، سهولت در عبور و مرور، ارتقای سطح کیفی معابر و جلو گیری از بروز حادثه در مسیر کمربندی آبیدر پیاده رو احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ عابدین لطفی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: مسیر کمربندی آبیدر در مسیر شهرک زاگرس یکی از مسیرهای فاقد پیاده رو است.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران اظهار داشت: در راستای افزایش ضریب ایمنی، سهولت در عبور و مرور، ارتقای سطح کیفی معابر و جلو گیری از بروز حادثه در مسیر کمربندی عملیات احداث پیاده رو  در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

او از تعریض پل کمربندی آبیدر به میزان شش متر به منظور احداث پیاده رو خبر داد و بیان کرد: در همین راستا چهار عدد باکس بتنی پیش ساخته جهت هدایت آبهای سطحی و تعریض پل در این مسیر نصب شد.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران خاطرنشان کرد: انجام عملیات کف فرش پیاده رو به مساحت 350 مترمربع و اجرای 100 متر جدول گذاری به صورت نهر از دیگر عملیات انجام شده به منظور احداث پیاده رو در این مسیر است.

وی اعلام کرد : در ادامه فعالیت های عمرانی در سطح ناحیه عملیات جدول گذاری در شهرک اداره پست و همچنین شهرک زاگرس به متراژ چهار هزار متر طول اجرا شده است.

نظر شما