معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در یک مصاحبه حضوری:

نشست های تخصصی سمن های جوانان استان زنجان با قدرت برگزار می گردد

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۱:۵۰
کد خبر: ۸۷۶۴۱۲
نشست های تخصصی سمن های جوانان استان زنجان با قدرت برگزار می گردد
لیلا کریمی معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در رابطه با خانه جوانان شهرستان زنجان و نحوه فعالیت آن گفت: معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در نظر دارد، در راستای بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت های سمن های فعال در حوزه های مختلف و همچنین برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت ها، نشست های تخصصی موضوع محور را در خانه جوانان زنجان برگزار نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نشست های تخصصی سمن های جوانان استان زنجان به همت معاونت فرهنگی و حمایت همیشگی علی خلیلی چچکی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و حضور گرم و جوانانه سمن ها و تشکل های مردمی با جدیت برگزار می گردد.

لیلا کریمی معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در یک مصاحبه حضوری اعلام نمود : اولین جلسه از سری نشست های تخصصی سمن های جوانان استان زنجان، با حضور دبیران سمن های فعال در حوزه محیط زیست، رئیس گروه مشارکت های اجتماعی و معاون امور جوانان،  روز چهارشنبه ۲ مرداد در خانه جوانان زنجان برگزار شد.

11

کریمی ضمن اشاره به حضور صمیمی و مسولانه سمن ها در این نشست اعلام نمود: در این جلسه، دبیران سمن ها ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خود، به طرح پیشنهاداتی برای ارتقاء فعالیت های سمن های فعال در حوزه محیط زیست و بهبود همکاری این سمن ها با مجموعه ورزش و جوانان پرداختند.

لیلا کریمی در رابطه با دومین نشست سمن های جوانان اظهار داشت: دومین نشست تخصصی سمن های جوانان استان زنجان، روز پنجشنبه ۹۸/۰۵/۰۳ در خانه جوانان زنجان برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در این جلسه که سمن های فعال در حوزه ورزش و اوقات فراغت حضور داشتند، مقرر گردید همکاری هایی بین سمن های شهرستان زنجان و سمن های شهرستان خرمدره صورت پذیرد.

کریمی با اشاره به مشکلات سمن ها اضافه نمود که: در این نشست همچنین برخی از مشکلات و مسائل سمن ها مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفت. 

10

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در رابطه با خانه جوانان شهرستان زنجان و نحوه فعالیت آن گفت: معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در نظر دارد، در راستای بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت های سمن های فعال در حوزه های مختلف و همچنین برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت ها، نشست های تخصصی موضوع محور را در خانه جوانان زنجان برگزار نماید.

لیلا کریمی در پایان اضافه نمود که: هدفمان از برگزاری این جلسات ارتباط بیشتر بین سمن هایی است که در یک حوزه فعالیت میکنند، وهمچنین افزایش همکاری و هم افزایی ظرفیت های سمن ها، و ایجاد همکاری بین آنها. 

کریمیهمچنین ارتباط بهتر سمن ها با اداره کل و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها و انجام برخی فعالیت های مشترک بین سمن ها و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان را از دیگر هدف های معاونت فرهنگی این اداره برشمرد.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان جدول دسته بندی سمن ها را در 8 گروه موضوعی مختلف به شکل زیر ارایه نمود.

9

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز