استاندار یزد خطاب به جوانان سمن‌های کشور:

مراقبت کنید امید و میل به گفت‌وگو جای خود را به یاس و سرخوردگی ندهد

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۱:۲۳
کد خبر: ۸۷۶۶۶۱
مراقبت کنید امید و میل به گفت‌وگو جای خود را به یاس و سرخوردگی ندهد
استاندار یزد در آیین اختتامیه سازمان‌های مردم نهاد سراسر کشور‌ که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، از اعضای سمن های جوانان خواست نگذارند روحیه امید و ‌میل به گفت‌وگو و مفاهمه در جامعه جای خود را به یاس و سرخوردگی و قطع ارتباط بدهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در آیین اختتامیه سازمان‌های مردم نهاد سراسر کشور با عنوان سمن های مردم نهاد جوانان و گام دوم انقلاب، گفت: تحولات پرشتاب زندگی بشر در ‌دو سه دهه اخیر بخصوص ورود تکنولوژی های جدید حوزه ارتباطات، موجب شده تا نسل جوان امروز ‌ما، دوران رشد و جامعه پذیری خود را در شرایطی متفاوت از نسل پیشین بگذراند.

استاندار یزد ادامه داد: شرایط رشد متفاوت، موجب پدید آمدن تفاوتهایی در برخی ارزش‌ها و سبک زندگی جوانان امروز نسبت به نسل های پیش از خود شده و گاه اختلاف سلیقه هایی را با دولتمردان و کارگزاران نظام نیز ایجاد کرده است.

طالبی افزود: تفاوت نسلی با وجود اهداف کلان مشترک میان همه اعضای جامعه و باورمندان به رشد و اعتلای کشور از هر نظر و سلیقه می تواند تاثیر زیادی را برای تحرک بیشتر و پویایی جامعه پیش روی ما قرار دهد.

عالی ترین مقام اجرایی استان یزد گفت: در عین حال اگر به گونه‌ای صحیح با این پتانسیل ها و ظرفیت ها مواجه نشویم، ممکن است کاهش ارتباطات بین نسلی و کم شدن زمینه گفت‌وگو میان جوانان و دولت و حکومت را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: توصیه ‌ام به شما اعضای سمن های جوانان این است که به عنوان نخبگانی برآمده از دل نسل جوان، با شجاعت بیانگر خواستهای نسل خود باشید.

طالبی خاطرنشان کرد: در عین حال با وسواس از کانال های ارتباطی میان نسل جوان و نسل های پیش از خود مراقبت کنید و نگذارید روحیه امید و میل به گفت‌وگو و مفاهمه در جامعه ما جای خود را به یاس و سرخوردگی و قطع ارتباط بدهد و البته که این مهم مسیری یک‌سویه نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز