دختران موی تای کار اولین مدال کردستان را در المپیاد استعداد های برتر کشور کسب کردند

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳:۵۹
کد خبر: ۸۷۶۶۹۴
دختران موی تای کار اولین مدال کردستان را در المپیاد استعداد های برتر کشور کسب کردند
تیم موی تای دختران کردستان با کسب یک مدال طلا و نقره و چهار برنز اولین مدال های کردستان در دومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته موی تای بخش بانوان : از صبح سه شنبه یکم مردادماه به میزبانی استان یزد آغاز شد و در شامگاه روز پنجشنبه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

بر این اساس موی تای کار دختر در اوزان مختلف به نمایندگی از 24 استان کشور در دو گروه سنی 12 تا 13 سال و 14 تا 15 سال در این رقابت ها شرکت کردند.

تیم کردستان با ده نماینده در این رقابت ها حضور پیدا کرد و در پایان موفق شد با یک مدال طلا، یک نقره و چهار نشان برنز جایگاه سوم تیمی رده سنی 14 تا 15 سال را بدست آورد.

در نتایج انفردای رده سنی نونهالان آیناز فتحی زاده و بهار دلیریان به ترتیب در اوزان 50- و 60- کیلوگرم دو نشان برنز را کسب کردند.

همچنین در رده سنی نوجوانان نارین بهرام پور در وزن 67- کیلوگرم صاحب عنوان نخست و نشان زرین طلا شد، تارا غلامی در وزن 60- کیوگرم نشان نقره را تصاحب کرد و در اوزان 48- و 67+ کیلوگرم به ترتیب سوگل مرادی و کوثر دباغیان دو نشان برنز را برای تیم کردستان کسب کردند.

تیم کردستان در رده سنی 14 تا 15 سال با کسب یک نشان طلا، یک نقره و دو مدال برنز مقام سوم تیمی را به خود اختصاص داد.

در نتایج تیمی مجموع دو رده سنی کهگیلویه و بویراحمد اول شد و تیم های البرز و مازندران بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

گفتنی است، تیم کردستان با سرپرستی نسرین مردانی و مربیگری رویا وکیلی و نگار کریمی در این رقابت ها حضور پیدا کرد.

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش موی تای کشور در بخش دختران طی روزهای یکم تا سوم مردادماه در یزد برگزار شد و رقابت های پسران در همین رشته و به میزبانی یزد نیز از روز جمعه چهارم مردادماه آغاز می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز