دستگیری سارقان حرفه‌ای در شهرکرد

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۲:۲۰
کد خبر: ۸۷۶۷۷۹
دستگیری سارقان حرفه‌ای در شهرکرد
رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان حرفه‌ای با 17 فقره سرقت منزل در شهرکرد خبر داد.

به گزارش گروه استان های برنا؛ یزدان حق‌پرست گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل با شیوه و شگرد یکسان در شهرستان شهرکرد، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با تجزیه و تحلیل آثار به‌جامانده در صحنه‌های سرقت، حرفه‌ای بودن سارقان برای پلیس محرز شد، افزود: با تلاش شبانه‌روزی مأموران و انجام اقدام فنی و اطلاعاتی، سارقان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، چهار سارق 31 ، 31 ، 29 و 22 ساله طی دو عملیات غافلگیرانه در دو نقطه از شهر توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به 17 فقره سرقت منزل اعتراف کردند، ادامه داد: سارقین با 2 دستگاه خودرو اقدام به سرقت می‌کردند که از یکی از خودروها مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد، پس از دعوت از شکات اموال مسروقه مکشوفه مورد شناسایی و تحویل مال باختگان شد.

حق‌پرست در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز