منصوریان:

تلاش خواهیم کرد پرچم کشور را در آسیا زمین نخورد

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۲۱:۱۴:۳۰
کد خبر: ۸۷۶۹۳۷
تلاش خواهیم کرد پرچم کشور را در آسیا زمین نخورد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوارم با نتایجی که می‌گیریم قدردان زحمات کارگران ذوب آهن و مردم خوب اصفهان باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا در اصفهان علیرضا منصوریان در مراسم بازدید تیم فوتبال ذوب آهن و اصحاب رسانه و عکاسان ورزشی از کارخانه و خط تولید ذوب آهن با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: امیدوارم این تعامل بسیار خوبی که در اصفهان وجود دارد و بعضا من در تهران به دوستان نیز گله می کنم بابت ارتباطات خوبی که بین کادر فنی و بازیکنان تیم های ذوب آهن و سپاهان با رسانه های اصفهان است و این مساله مایه فخر بوده چراکه ارتباطات در تهران بسیار کمتر است. امیدوارم ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار بهترین روز زندگی تمام این خانواده بزرگ باشد و تشکر می کنم بابت محبت ها و حمایتهایی که از تیم ما داشتند. بعضی مواقع چرخهای ما خوب نچرخید، اما شما با حمایت های خوبی که داشتید حامی ما بودید، امسال سال سختی پیش رو داریم، در ادامه جام باشگاههای آسیا قرعه‌های سختی داریم. 

وی افزود: امیدوارم با نتایجی که می‌گیریم قدردان زحمات کارگران ذوب آهن و مردم خوب اصفهان باشیم.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به زحمات کارگران ذوب آهن گفت: امروز بخشی از ۱۴ هزار کارگر ذوب آهن را دیدیم. این بازدید خواسته من بود که پیش از پایان فصل گذشته به دلیل فشردگی مسابقات انجام نشد چرا که نیاز بود که بازیکنان از نزدیک از زحمات و نوع فعالیت کارگران کارخانه آشنا شوند و امروز این افتخار در کنار اصحاب رسانه نصیبمان شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: در مورد کوره بلند، کوره کوتاه و کک سازی من صحبت هایی شنیده و در اینترنت نیز اطلاعاتی را خوانده بودم و خود مدیر عامل کارخانه نیز زمانی که از خاطرات زمان فعالیت خود برایمان می گفتند به میزان درجه بالای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد که اشاره کردند، من می دانم این دما رفلکس بدن به دما را آرام آرام از بین می برد و برای همین است که بسیاری از این کارکران پس از 12 تا 17 سال کار بازنشست می‌شوند.

منصوریان با استناد به صحبت‌های آذری که می گوید سبزِ سبزم ریشه دارم، گفت: علت پر برکت بودن ذوب آهن این مساله است. با افتخار می گویم عرق جبین این کارگران است که به تیم ما برکت می دهد. من فکر می کنم ریشه دار بودن ما به کارخانه بر می‌گردد. امروز با افتخار می توانیم بگوییم جدای از اینکه پرچمدار ایران اسلامی و نماینده فوتبال شهر واستان اصفهان هستیم این سبزپوشان نماینده ۱۴ هزار کارگر پرتلاش و زحمتکش کارخانه هستند و ما می دانیم قلب ۱۴ هزار نفر برای ما فارغ از هر رنگ آبی، قرمز، زرد، سبزی و رنگهایی که در فوتبال تعریف شده هستند، می تپد.

وی تصریح کرد: سبز ریشه ذوب آهن است که در حال حاضر مایه فخر و اعتبار فوتبال ایران در آسیا است. انشالله این قول را می دهیم که پرچمی که به ما امانت داده‌اند به زمین نخورد. راه سختی در پیش داریم و عزممان را جزم کردیم که نماینده شایسته برای استان، شهر و کشورمان باشیم و به فوتبال ایران ثابت کنیم که همه چیز در اختیار خیلی ها نیست و بسیاری از نداشته ها را می توان جبران کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز