استاندار کردستان:

حفاظت از منابع آب استان با ترویج روش های نوین کشاورزی امکان پذیر است

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۲:۵۰
کد خبر: ۸۷۷۲۷۱
استاندار کردستان، ترویج روش های نوین کشاورزی و کشت محصولات با ضرفه اقتصادی بالا را موجب حفظ منابع آبی و توسعه استان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان، خواستار پیگیری جدی و اجرای مصوبات این جلسات شد و بر اهمیت آغاز اقدامات اجرایی استفاده از قنوات شهر سنندج توسط شهرداری، تاکید کرد. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: سال گذشته با همت و پیگیری های انجام شده تخصیص آب ۹۶ هزار هکتار محقق شد که می تواند منشاء خوبی در توسعه کشاورزی استان باشد و امیدوارم با همین همت و پیگیری اعتبارات لازم هم تخصیص پیدا کند. 

مرادنیا با اذعان به اینکه، شورای حفاظت از منابع آب در حقیقت در اختیار کشاورزی استان قرار دارد، افزود: باید تلاش کنیم تا ضمن افزایش تولیدات کشاورزی در استان، منابع آب حفظ شود و این امر به توسعه استان بیانجامد. 

استاندار کردستان، گزارشات ارائه شده در خصوص اجرای پروژه های نوین کشاورزی که موجب افزایش محصول و کاهش مصرف آب شده را امیدوار کننده خواند و از صدا و سیما و سایر رسانه های استان خواست در تشویق، ترویج و تبلیغ این روش ها تلاش کنند. 

وی در پایان تاکید کرد: کشاورزان اگر متوجه منافع این پروژه ها شوند آن را دنبال خواهند کرد و این امر هم به نفع آنها و هم به نفع استان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز