پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان اعلام کرد:

بازدید استاندار زنجان از چهار واحد تولیدی و صنعتی استان

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۰:۰۳
کد خبر: ۸۷۷۳۲۰
بازدید استاندار زنجان از چهار واحد تولیدی و صنعتی استان
استاندار زنجان پیش از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از چهار واحد تولیدی و صنعتی در شهر زنجان دیدن کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی پیش از تشکیل این جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ابتدا از شرکت هوشمند گستتر اسپیناس در شهرک صنعتی اشراق زنجان بازدید کرد.

این شرکت در زمینه تولید کنتورهای هوشمند آب برای واحدهای خانگی و و صنعتی فعالیت می کند و هم اکنون سالانه ۳۵ هزار دستگاه کنتور درآن تولید و بخشی از تولیدات نیز به خارج از کشور صادر می شود.

کارخانه تولید شکلات" بیرلیک"، واحد صنعتی بعدی بود که مورد بازدید استاندار زنجان قرار گرفت.

این کارخانه که از سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده، بیش از یک سال است که به دلیل مشکل نقدینگی و نبود سرمایه در گردش و همچنین گران شدن مواد اولیه، تعطیل شده است.

شرکت" ترانسفورماتورسازی کوشن" در شهرک صنعتی اشرق مقدص بعدی استاندار زنجان بود تا از نزدیک در جریان فعالیت و مسائل این واحد تولیدی قرار گیرد.

حقیقی در ادامه برنامه خود پس از بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که برای بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شد، حضور یافت.

گفتنی است با تدبیر استاندار زنجان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای بررسی، پیگیری و رفاه حال صنعتگران و تولید کنندگان در واحدهای تولیدی مورد نظر برگزار می شود که تاکنون به تصمیم های مناسب و راهگشا منجر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز