برنامه‌های اوقات فراغت در سمنان ۶۴ درصد افزایش یافت

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۰:۳۵
کد خبر: ۸۷۷۳۷۳
برنامه‌های اوقات فراغت در سمنان ۶۴ درصد افزایش یافت
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: برنامه‌های اوقات فراغت تابستان ۹۸ در این استان با ۶۴ درصد افزایش به ۱۲ هزار و ۵۷۴ برنامه رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مصطفی مرادی عصر شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش همگانی استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: یک هزار و ۱۵۴ مرکز و ۱۱۳ پایگاه در هشت شهرستان استان سمنان، برنامه آموزشی را با هدف پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوان در فصل تابستان ارائه می‌دهند.
وی بیان کرد: چهار هزار و ۲۷۷ برنامه در ۲۵۴ مرکز در شهرستان سمنان، چهار هزار و ۵۶۳ برنامه در ۳۹۵ مرکز در شاهرود، یک هزار و ۴۰۳ برنامه در ۱۰۴ مرکز در دامغان و ۸۸۵ برنامه در ۱۷۴ مرکز در گرمسار برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شد.
به گفته مرادی، ۵۰۱ برنامه در آرادان، ۵۵۱ برنامه در مهدیشهر، ۳۱۱ برنامه در سرخه و ۸۳ برنامه اوقات فراغت در شهرستان میامی ارائه می‌شود.
معاون ورزش و جوانان استان سمنان ادامه‌داد: امید و نشاط اجتماعی، کمک به تقویت هویت در جوانان، ازدواج جوانان، اشتغال و مهارت آموزی جوانان، سلامت جسمی و روحی جوانان و اوقات فراغت و فضای مجازی از اولویت‌های برنامه ها در اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان است.
وی خاطرنشان‌کرد: توسعه اخلاق اجتماعی و مهارت‌های رفتاری در بستر اوقات فراغت از اهداف برنامه های این اداره کل است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان یادآور شد: ساماندهی و جلوگیری از موازی کاری دستگاه‌ها و تجلیل از برترین مراکز هر شهرستان در قالب جشنواره تجلیل از برترین های اوقات فراغت از جمله اهداف برنامه های این اداره کل است.
نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش همگانی استان سمنان با حضور علیرضا آشناگر استاندار، حبیب‌االله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با محوریت برنامه‌های هفته ازدواج، اوقات فراغت و برپایی بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی بحث و گفت و گو شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز