معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ؛

طرح جامع کلانشهر اراک به استان مرکزی ابلاغ شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۵:۳۶
کد خبر: ۸۷۷۸۲۴
طرح جامع کلانشهر اراک به استان مرکزی ابلاغ شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: مصوبه طرح جامع کلانشهر اراک پس از تایید نهایی در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور به استان مرکزی ابلاغ شد.

به گزارش برنا از اراک‌ ، مهدی زندیه وکیلی ، افزود: طرح جامع کلانشهر اراک پس از تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به شورای عالی شهرسازی و معماری کشور ارسال شد و با حضور مقامات کشوری و استانی مورد بررسی قرار گرفت. 

وی ادامه داد: طرح جامع کلانشهر اراک از مطالعاتی  بود که دستخوش کمترین تغییرات قرار گرفت بود و همه موارد و بندهای آن  به جز چند اصلاحیه  به تصویب رسید. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: از جمله اصلاحات مهم طرح جامع کلانشهر اراک در خصوص طرح اجرایی ۵۸ متری بود که در سال های اخیر به دلیل تاخیر در اجرا و موانع موجود اعتراض مردمی را در پی داشت.

زندیه وکیلی ادامه داد: با توجه به اظهارات شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک مبنی بر موانع جدی در اجرای طرح ۵۸ متری  و بررسی دبیرخانه کارگروه نربوطه ، اجرای این مهم از تکالیف طرح جامع اراک لغو شده  اما باید خیابان های جایگزین با توجه به معابر موجو دو اصلاح مهندسی ظرف مدت یک ماه آماده   و بعد از تصویب در استان به شورای عالی شهرسازی و معماری کشور ارایه شود.

وی گفت: این بخش از تکالیف بعد از تصویب نهایی در شورای عالی شهرسازی در قالب طرح جامع کلانشهر اراک ابلاغ می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز