معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان؛

کم توانی اقتصادی عامل به تاخیر افتادن ازدواج جوانان/ حمایت ها نیاز به نوآوری دارد

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۸:۱۲
کد خبر: ۸۷۷۹۰۷
کم توانی اقتصادی عامل به تاخیر افتادن ازدواج جوانان/ حمایت ها نیاز به نوآوری دارد
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: حمایت ها از جوانان تنها به وام ازدواج خلاصه شده و در این موضوع نیاز به نوآوری و خلاقیت در بحث حمایت از جوانان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ عبدالحمید احمدی در جلسه هم اندیشی دبیران پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان استان های منطقه سه کشور که در سنندج برگزار شد، گفت: در زمینه ازدواج و مشکلات و موانع آن طرح های پژوهشی مختلف و متنوعی تهیه شده است که همه آنها در جایگاه خود با اهمیت هستند اما باید بتوانیم پرکاربردترین آن را برای بیشترین بهره برداری انتخاب کنیم.

او همچنین تصریح کرد: باید برای رفع موانع ازدواج جوانان در حمایت های خود نوآوری کنیم چون عمده حمایت ها اکنون فقط بر وام ازدواج متمرکز شده است و باید بتوانیم حمایت های خود را گسترده تر کنیم.

این مقام مسئول همچنین بیان کرد: موانع بسیاری پیش روی شروع ازدواج آسان مطرح می شود، اما آنچه می توان در این بحث به عنوان اصلی ترین مانع مطرح کنیم ناتوانی یا کم توانی اقتصادی است.

احمدی مسائل فرهنگی، آموزشی، زیاده خواهی و تجمل گرایی را از دیگر عوامل به تاخیر افتادن ازدواج بیان کرد و گفت: در این زمینه باید بیشتر فعالیت کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان به آمار بالای طرح ها و پژوهش های ارائه شده در حوزه موانع پیش روی ازدواج اشاره کرد و اذعان داشت: اگر بتوانیم طرح های پژوهشی متنوعی را که در این موضوع ارائه شده در یک قالب کلی و جامع تر به یک فراطرح تبدیل کنیم می تواند اثر بیشتری داشته باشد.

وی با بیان این مسئله که صرف پرداخت یک رقم به عنوان وام ازدواج نمیتواند راه گشا باشد اظهار کرد: باید دبیران پژوهش با ارائه طرح های پژوهشی توانمند، پیشنهادهای کارآمدتری به مدیران ارائه دهند.
 
احمدی در پایان افزود، وزارت ورزش و جوانان در چند سال اخیر تلاش کرده است تا بتواند سقف وام ازدواج را بالا برده و درصد بازپرداخت آن را نیز به حداقل برساند و سرعت پرداخت را تندتر کند و این روند تا حدود زیادی هم اجرایی شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز