شهردار یزد تاکید کرد:

پاسداشت غدیر در تنها شهر شیعه به ثبت رسیده در فهرست میراث جهانی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۸:۰۷:۵۱
کد خبر: ۸۷۸۱۴۹
پاسداشت غدیر در تنها شهر شیعه به ثبت رسیده در فهرست میراث جهانی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد
شهردار یزد در همایش مبشران غدیر بیان داشت: پاسداشت غدیر در تنها شهر شیعه ثبت شده در فهرست میراث جهانی افتخاری برای تمام شیعیان جهان است که باید به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، همایش مبشران غدیر با حضور آیت الله ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، غلامعلی سفید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مصطفی زارع زاده قائم مقام و محمدمهدی پارساییان معاون آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد و جمعی از شهروندان و اعضای ستاد مبشران غدیر در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

جمال الدین عزیزی شهردار یزد در این همایش با تقدیر از عملکرد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نسبت به برگزاری این همایش، عنوان داشت: عید غدیر مهمترین عید شیعیان است که پاسداشت این روز در تنها شهر شیعه ثبت رسیده در فهرست میراث جهانی افتخاری برای تمام شیعیان جهان است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از ستاد مبشران غدیر، بیان داشت: همگان باید تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند تا برنامه های غدیر باشکوه و به بهترین نحو ممکن برگزار شود. یزد در این ایام باید رنگ غدیر را به خود گیرد. این ستاد با همراهی مردم و مسئولان تمام تلاش خود را در جهت پاسداشت و معرفی غدیر به کار خواهد گرفت.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: البته برگزار کنندگان در نظر داشته باشند که به صرف اجرای برنامه بسنده نکنند و به محتوا توجه کافی و وافی را داشته باشند. ما باید به نحوی عمل کنیم تا پس از پایان این ایام وظیفه خود را به نیکی انجام داده و توانسته باشیم دینمان را نسبت به شناخت بهتر غدیر ادا کرده باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز