استاندار آذربایجان شرقی:

امیدآفرینی، از مهم‌ترین عوامل حل مشکلات در کشور است

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۲:۱۲
کد خبر: ۸۷۸۷۴۴
امیدآفرینی، از مهم‌ترین عوامل حل مشکلات در کشور است
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه همه مسئولان و مردم برای افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه تلاش کنند، گفت: امیدآفرینی، از مهم‌ترین عوامل حل مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در نشست بررسی مسائل و مشکلات بودجه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان با حضور معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، با اشاره به توانمندی‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، صنعتی و تولیدی استان آذربایجان شرقی، خواستار توجه ویژه این سازمان در بحث تخصیص اعتبارات دستگاه‌های اجرایی شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات تخصیص یافته به آذربایجان شرقی در شان این استان نیست، افزود: انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه کشور، بودجه این استان را متناسب با استان‌های هم‌تراز اختصاص دهد.

پورمحمدی با بیان اینکه ملت ایران از شرایط سخت تحریم‌های اقتصادی نیز با موفقیت عبور خواهد کرد، افزود: در این شرایط همه مسئولان و مردم باید برای افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه تلاش کنند؛ چراکه امیدآفرینی، از مهم‌‍‌ترین عوامل حل مشکلات  است.

وی ادامه داد: به‌رغم بسیاری از مشکلات، شاهد مهاجرت معکوس در بسیاری از روستاهای استان و بازگشت نخبگان هستیم که باید اتخاذ تدابیر مناسب از این فرصت به وجود آمده استفاده کنیم.

پورمحمدی همچنین به محدودیت منابع دولتی اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرای برای استفاده هرچه بیشتر از توان بخش خصوصی و مشارکت خیران، نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

پوراصغری، معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور هم در این جلسه برنامه‌های این سازمان برای استان آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز