در جلسه مشترک دبیرخانه بخش غیر دولتی استان زنجان که در محل اتاق زنجان برگزار شد عنوان شد:

توسعه بخش خصوصی با همراهی سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۵۷:۰۵
کد خبر: ۸۷۹۰۴۵
توسعه بخش خصوصی با همراهی سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون
جمیلی رئیس اتاق زنجان: با اشاره به نقش تاثیرگذار اتاق اصناف و اتاق تعاون در اقتصاد، خاطرنشان کرد: دبیرخانه مشترک این سه اتاق را می‌توان حتی در اشل منطقه‌ای و ملی نیز پیگیری کرد چرا که ظرفیت کار مشترک در این سه اتاق بالا و قابل اعتنا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جلسه مشترک دبیرخانه بخش غیر دولتی استان زنجان در محل اتاق زنجان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهندس غلامحسین جمیلی رئیس اتاق زنجان با بیان اینکه سه اتاق بازرگانی، تعاون و اصناف از گذشته نیز جلسات مشترکی با یکدیگر برگزار کرده‌اند، اظهار کرد: برگزاری این جلسات طی دو سال اخیر با شرایط مطلوب فاصله گرفته است.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه سه اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون در بسیاری از موضوعات دارای اشتراکاتی هستند، خاطرنشان کرد: در حوزه کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی اتفاقاتی از پیش تعیین شده و یا آنی رخ می‌دهد که نیازمند اتخاذ تصمیماتی است که زمینه انتفای بخش خصوصی در آن فراهم شود.

جمیلی با تاکید بر اینکه همراهی سه اتاق بازرگانی، تعاون و اصناف با یکدیگر بر روی فعالیت‌های توسعه‌ای نیز اثرگذاری مطلوبی دارد، تصریح کرد: امروز همه دستگاه‌ها و نهادها در کشور پیگیری حل مشکلات اقتصادی هستند، اما مطالبات باید به صورت هدفمند پیگیری شود.

رئیس اتاق زنجان با اشاره به نقش تاثیرگذار اتاق اصناف و اتاق تعاون در اقتصاد، خاطرنشان کرد: دبیرخانه مشترک این سه اتاق را می‌توان حتی در اشل منطقه‌ای و ملی نیز پیگیری کرد چرا که ظرفیت کار مشترک در این سه اتاق بالا و قابل اعتنا است.

در ادامه این جلسه آقای نوروز محمدی رئیس اتاق تعاون استان زنجان نیز با اشاره به تاثیرگذاری بالای سه اتاق در اقتصاد، گفت: همکاری در این بخش به قطع منجر به نتایج بسیار مطلوبی برای بخش خصوصی استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه اتاق تعاون استان دارای 500 هزار جمعیت است که در صورت اضافه کردن تعاونی سهام عدالت، جمعیتی بالغ بر 800 هزار نفر خواهد داشت، اظهار کرد: 5 هزار و 400 تعاونی ثبت شده در استان زنجان وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 200 تعاونی فعال هستند.

رئیس اتاق تعاون استان زنجان با اشاره به اینکه 13 کمیته تخصصی در این اتاق فعالیت دارند، افزود: اتاق تعاون نسبت به تشکیل دبیرخانه مشترک اتاق‌ها علاقه‌مند است و می‌توان اهداف بخش خصوصی را در این بخش دنبال کرد.

در ادامه این جلسه آقای محمود موسوی رئیس اتاق اصناف استان زنجان نیز با بیان اینکه همدلی و همراهی سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون در استان نقطه قوت بسیار بزرگی است، اظهار کرد: 40 هزار واحد صنفی در استان زنجان دارای پروانه فعالیت بوده که ظرفیت بسیار بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه سه اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون باید در جهت منافع یکدیگر و اعضای خود حرکت کنند، ابراز کرد: توانمندی این سه اتاق منجر به انجام کارهای بزرگ و پویایی اقتصاد استان خواهد شد.

در ادامه این جلسه دیگر اعضا حاضر نیز دیدگاه‌های خود را پیرامون همکاری مشترک سه اتاق بازرگانی، تعاون واصناف برای توسعه و پویایی اقتصاد استان زنجان ابراز داشتند.

 

نظر شما