مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اعلام کرد:

ورزش همگانی کردستان نیازمند تحولی جدید

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۴:۴۲
کد خبر: ۸۷۹۱۳۳
ورزش همگانی کردستان نیازمند تحولی جدید
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: امروز رئیس هیات ورزش همگانی انتخاب و باید از این پس تحولی در ورزش همگانی کردستان ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حامد جولائی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات ورزش همگانی استان کردستان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان از عملکرد ورزش همگانی در استان راضی نیستم.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: امروز رئیس هیات ورزش همگانی انتخاب و باید از این پس تحولی در ورزش همگانی کردستان ایجاد شود.

او با بیان اینکه ورزش همگانی تنها پیاده روی نیست، گفت: رشته های بسیاری در حوزه همگانی وجود دارد که باید رئیس جدید هیات در راستای فعالسازی آنان اقدام کند.

جولائی افزود: تا کنون ۵۴۵ میلیون تومان اعتبار به هیات همگانی در شهرستان های استان داده شده است و خروجی خوبی دریافت نکرده ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: تا زمانی که عملکرد مثبت از سوی هیات های ورزشی را شاهد نباشم اعتبارات به آنها داده نمی شود.

جولائی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان به هیات همگانی از لحاظ مالی احتیاج ندارد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان اعتبار هیات ها را تامین خواهد کرد و چشم انتظار کمک آنها نیست.

او افزود: انتظار تغییرات در هفته اول را نداریم اما باید رئیس جدید هیات ورزش همگانی با برنامه ریزی منسجم همراه با بهره گیری از تیم کاری فعالیت ها پیش ببرد.

جولائی از برنامه های فدراسیون ورزش همگانی نیز گلایه کرد و گفت: برنامه های فدراسیون تنها در برگزاری چند کلاس مربیگری خلاصه شده است درحالیکه باید فشار های بسیاری به هیات های استانی برای عملکرد انجام دهند.

او افزود: برگزاری همایش های پیاده روی تنها کار هیات همگانی نیست و می تواند در رشته های شنا، دوومیدانی و غیره در مناطق حاشیه شهر ورود پیدا کند.

مدیر کل ورزش و جوانان عنوان کرد: امید است در مجمع سالیانه هیات ورزش همگانی کردستان در سال آینده شاهد رشد و توسعه ورزش همگانی در کردستان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز