نمایشگاه هفته ازدواج در یزد برپا می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۵:۲۲
کد خبر: ۸۷۹۶۷۳
نمایشگاه هفته ازدواج در یزد برپا می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برپایی نمایشگاه هفته ازدواج در یزد خبر داد.

مسعود شریعتی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد اظهار داشت: برای اینکه توجه خانواده‌ها و جوانان بیشتر به مقوله ازدواج جلب شود، نمایشگاهی در هفته ازدواج با محوریت موضوع ازدواج  با مشارکت دستگاه های مختلف ورزشی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با عنوان «ازدواج موفق، خانواده شاد» کار خود را آغاز خواهد کرد، افزود: در کنار غرفه‌های مختلف نمایشگاه، برنامه‌های جنبی شامل غرفه‌های بازی درمانی، مشاوره، آزمون‌های روانشناختی، تفسیر نقاشی و ... نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: سنجش مشکلات کودکان از طریق بازی، انجام تفسیر نقاشی کودک و نوجوان، مشاوره قبل، حین، بعد از ازدواج و مشاوره‌های تحصیلی به همراه تست‌های قبل از ازدواج از جمله فعالیت‌هایی است که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

شریعتی خاطرنشان کرد: در بخش سلامت؛ حوزه سلامت خانواده را در بخش راهنمایی ژنتیک، باروری، تغذیه و فشار خون در نظر گرفتیم که خانواده‌ها می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی دیگر از بخش‌هایی است که با سه عنوان اعتیاد، فضای مجازی و طلاق را مورد توجه قرار داده‌ایم و در بخش کتاب هم با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی، اقدام به برپایی پاتوق کتاب خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد افزود: کارگاه‌های آموزشی تخصصی با عنوان‌های مهارت‌های زندگی، مهارت‌های قبل از ازدواج و فبک (آموزش‌های مهارت‌های فلسفه برای کودک با محور خانواده) در نظر گرفته شده است.

شریعتی افزود: نمایشگاه عکس آب و تراب، چهل آیه زندگی و عکس خانواده به همراه نمایش عقدنامه‌های قدیمی استان یزد با همکاری مرکز کتابخانه ملی و اسناد استان یزد هم برنامه‌های جنبی بود که در این حوزه در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز