قزوین قهرمان مسابقات بسکتبال سه نفره زیر ۲۳ سال کشور شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۸:۳۵:۱۷
کد خبر: ۸۷۹۷۸۸
قزوین قهرمان مسابقات بسکتبال سه نفره زیر ۲۳ سال کشور شد
در پایان مسابقات قهرمانی بسکتبال سه نفره زیر 23 سال کشور قزوین قهرمان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مسابقات بسکتبال سه نفره قهرمانی بانوان زیر ۲۳ سال کشور که از روز چهارشنبه نهم با حضور تیم هایی از ۱۸ استان در پارک بانوان شهر سنندج آغاز شده بود شامگاه روز پنجشنبه دهم مردادماه با قهرمانی تیم قزوین پایان یافت.

کردستان، گلستان، فارس، قزوین، تهران، مرکزی، خراسان، لرستان، توابع تهران، همدان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، قم، آذربایجان غربی، اصفهان، بوشهر، خوزستان و هرمزگان تیم های حاضر در این دوره از مسابقات بودند که به مدت دو روز با یکدیگر رقابت کردند.

تیم های تهران، کردستان، هرمزگان، خوزستان، توابع تهران، خراسان رضوی، فارس و قزوین توانستند از دور مقدماتی رقابت ها صعود کنند.

در پایان مرحله نیمه نهایی و نهایی بازی ها و با بازی تیم ها به صورت ضربدری در نهایت قزوین عنوان قهرمانی را کسب کرد، توابع تهران دوم شد و تیم هرمزگان مقام سوم را بدست آورد و کاپ اخلاق این مسابقات نیز به خوزستان تعلق گرفت.

در این دوره از رقابت ها آیدا گلمحمدی ملی پوش کردستانی همراه با فاطمه آقازادگان و عسل محسنی عنوان فنی ترین بازیکنان را به خود اختصاص دادند و نسا سکونتی دیگر بازکن تیم کردستان عنوان نفر اول مهارت‌های انفرادی را از آن خود کرد.

گفتنی است، تیم کردستان با ترکیب آیدا گل محمدی، پونه علی پناه، نسا سکونتی و یاسمن پرورش با سرپرستی و مربیگری سروه ضرغامیان این رقابت ها را میزبانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز