رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان:

مسئولین تئاتر کشور با سرپرستان گروه های زنجان به گفتگو نشستند

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۰:۳۰
کد خبر: ۸۸۰۹۱۴
مسئولین تئاتر کشور با سرپرستان گروه های زنجان به گفتگو نشستند
در این جلسه حمید نیلی در باره اهمیت ثبت گروه های نمایشی با حاضرین صحبت کرد و تاکید بر ثبت گروه های بیشتر واجد شرایط داشت .یکی از مسایل مطرح شده در این جلسه بودجه تئاتر و نحوه تعلق دادن این بودجه به هنرمندان و گروه ها بود که مورد بررسی قرار گرفت.

​​​به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با سرپرستان گروه های دارای پروانه و ثبت شده به گفتگو نشستند.

 معاونین و هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان و حمید نیلی (مدیر عامل) محمدرضا الوند(مسئول  هماهنگی امور استانها)و جواد مستخدمی (عضو هیئت مدیره و خزانه دار) انجمن هنرهای نمایشی ایران  و نیز سرپرستان گروه های ثبت شده و دارای پروانه با  حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در سالن همایشهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد.

در این جلسه  حمید نیلی در باره اهمیت ثبت گروه های نمایشی با حاضرین صحبت کرد و تاکید بر ثبت گروه های بیشتر واجد شرایط داشت .یکی از مسایل مطرح شده در این جلسه بودجه تئاتر و نحوه  تعلق دادن این بودجه به هنرمندان و گروه ها بود که مورد بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز