مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج خبر داد:

مانده شارژ تگهای قدیمی ۱۹ هزار خودرو به حساب جدید الکترونیکی آنها منتقل شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۷:۵۴
کد خبر: ۸۸۰۹۳۱
مانده شارژ تگهای قدیمی ۱۹ هزار خودرو به حساب جدید الکترونیکی آنها منتقل شد
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج از انتقال مانده شارژ تگ های قدیمی بیش از 19 هزار خودرو به حساب جدید کیف پول الکترونیکی آنها خبر داد و گفت: این تعداد خودرو تا پایان مهلت تعیین شده (خرداد ماه سالجاری ) با مراجعه به پارکبان ها و نقاط تعیین شده نسبت به ثبت نام خودرو در سامانه پارک حاشیه ای ثبت نام کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سامان سعیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از پروژه های این شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان جهت دسترسی عادلانه تر به پارک خودرو در معابر عمومی و همچنین کاهش ترافیک اجرای طرح هوشمند سازی پارک حاشیه ای در سطح شهر است.

مدیر حمل ونقل ترافیک شهرداری سنندج اظهار داشت: یکی از مطالبه شهروندان در خصوص باقیمانده شارژ در تگ های قدیمی خودرو بود که با پیگیری شهردار محترم و تمهیدات صورت گرفته توسط شرکت سرمایه گذار این طرح، این مطالبه به حق شهروندان هم عملی شد.

وی گفت: انتقال شارژ در تگ های قدیمی به حساب جدید کیف پول الکترونیکی خودرو مستلزم ثبت نام مالکان خودرو در سامانه " ریبین " بود.

سعیدی افزود: پس از اطلاع رسانی لازم به رانندگان شرکت سرمایه گذار، تا پایان خرداد ماه در چندین نقطه از سطح شهر عملیات ثبت نام خودرو ها را در سامانه جدید پارک حاشیه ای انجام داد.

وی از انتقال مانده شارژ تگهای قدیمی بیش از 19 هزار خودرو به حساب جدید کیف پول الکترونیکی خودرو خبر داد و گفت: این تعداد خودرو تا پایان مهلت تعیین شده (خرداد ماه سالجاری) با مراجعه به پارکبان ها و نقاط تعیین شده نسبت به ثبت نام خودرو در سامانه پارک حاشیه ای اقدام کرده بودند.

سعیدی عنوان کرد: یکی دیگر از درخواست های شهروندان استفاده رایگان نیم ساعت اول پارک بود که خوشبختانه این امکان برای رانندگانی که در سامانه ریبین ثبت نام کرده اند فراهم شده است.

وی افزود: رانندگانی که در سامانه جدید ریبین ثبت نام کرده اند از طریق سامانه پیامکی از تمامی عملیات شارژ و برداشت کیف پول الکترونیکی جدید خودرو خود اطلاع دارند.

سعیدی تاکید کرد: رانندگان در صورت مشاهده هر گونه مغایرت مالی و یا اضافه برداشت می توانند با ارسال درخواست پشتیبانی به سامانه و یا با مراجعه به دفاتر پاسخگویی به شکایات که در سطح شهر راه اندازی خواهد شد پیگیری لازم را بعمل آورند.

مدیر حمل ونقل وترافیک شهرداری سنندج اظهار داشت: با توجه به راه اندازی تمامی خدمات مورد نیاز در سامانه جدید پارک حاشیه ای و بر اساس هماهنگی بعمل آمده با پلیس راهور خودرو های که نسبت به ثبت نام و یا پرداخت هزینه پارک در سطح معابر سطح شهر اقدام نکنند مطابق ماده 15 تخلفات رانندگی  مشمول جریمه خواهند شد.

وی از تمامی رانندگان درخواست کرد: برای جلو گیری از جریمه خودرو جهت ثبت نام در سامانه پارک حاشیه ای و دریافت برچسب به پارکبان های مستقر در سطح شهر مراجعه نمایند.

نظر شما