استاندار یزد:

فرودگاه یزد ظرفیت لازم برای آموزش‌های خلبانی را دارد

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۱:۰۴
کد خبر: ۸۸۰۹۵۸
استاندار یزد در دیدار با نمایندگان شرکت هلی‌کوپتری ایران گفت: فرودگاه یزد در مقایسه با فرودگاه‌های کشور فضای کار و فعالیت، برای آموزشهای خلبانی را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "محمدعلی طالبی" در دیدار با نمایندگان شرکت هلی‌کوپتری ایران که در دفتر استاندار برگزار شد، با اعلام امیدواری نسبت به حضور دائمی شرکت هلی کوپتری ایران در بحث های آموزشی و انجام عملیات های هوایی در استان یزد، گفت: استان یزد دارای ظرفیت های خوبی در بحث آموزشی و دانشگاهی است و به عنوان یکی از قطب‌های آموزشی کشور شناخته می‌شود.

"طالبی" با اشاره به میزان قبولی دانش آموزان استان در دانشگاه‌ها که دارای بالاترین سطح در کشور است، تصریح کرد: استان یزد در بحث‌های آموزشی ظرفیت‌های مناسبی دارد.

استاندار یزد همچنین با اشاره به وضعیت جغرافیایی استان اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی یزد در مرکزیت کشور، برای انجام عملیات‌های این شرکت مناسب است.

وی در پایان سخنان خود گفت: فضای فرودگاه یزد در مقایسه با فرودگاه‌های شلوغ کشور فضای کار و فعالیت، برای آموزشهای خلبانی دارد.

گفتنی است در ادامه این دیدار نمایندگان شرکت هلی کوپتری ایران با بیان دیدگاه ها و اعلام نیازهای خود، در رابطه با حضور خود در استان با استاندار یزد به گفتگو پرداختند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز