براساس آرای هیات داوران؛

راه یافتگان به نهمین جشنواره دف نوای رحمت معرفی شدند

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۷:۰۸
کد خبر: ۸۸۰۹۹۸
راه یافتگان به نهمین جشنواره دف نوای رحمت معرفی شدند
هیات انتخاب نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت پس از بررسی آثار ارسالی 48 اثر را برای بخش تکنوازی و 20 گروه را برای حضور در بخش گروه نوازی انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ هیات داوران مرحله مقدماتی نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت متشکل از وریا عارفی، پرویز مندمی، آرام کیخسروی و صبا صالحی پس از بررسی 242 اثر در بخش تکنوازی دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان آقایان و بانوان راه یافتگان به بخش رقابتی جشنواره را معرفی کردند.

در بخش تک نوازی بزرگسالان آقایان از میان 72 اثر ارسالی 13 اثر از آقایان علی اصغر کرمی از استان مازندران، دانیا مسعودی از استان تهران، آرمین رستگاری، پویا رحمانی، محمد رحمانی، متین رحمانی، عرفان مرادی از استان کردستان، صهیب خسروی از استان آذربایجان غربی، بهشاد صفایی از استان اصفهان، محمد رضا قلی پور از استان چهارمحال و بختیاری، سعید مهدی پور از استان قزوین، محمد محرمی از استان البرز و نوید آقایی از استان مرکزی به انتخاب هیات داوران درآمد.

در رده سنی بزرگسالان بانوان 11 اثر از 45 اثر ارسالی از خانم ها الیسا قدسی، نرگس ربانی نیا از استان اصفهان، عاطفه هاشم زاده و فاطمه دوستی از خراسان رضوی، سیران ادیب فر، سارا احمدی، مژده رحمتی از استان کردستان، مهنا رسولی از استان آذربایجان شرقی، پریناز کریمی از استان چهارمحال و بختیاری، نرگس قربانی پور خلیلی از استان مازندران و شیوا هوشمند جنید آباد از استان تهران انتخاب شدند.

در تک نوازی رده سنی نوجوانان آقایان از 62 اثر ارسالی اثر هیمن حسینی، آران حسن زاد، آراز شیخی، فریاد غریبی از استان کردستان، محمد بنگین پور از استان آذربایجان غربی، رضا دزایی پور و علی صیاد پور  از استان مازندران، محمد امین محمدی از استان گلستان، متین ولید بیگی از استان کرمانشاه، تایماز محسنی از استان آذربایجان شرقی  و امیر مهدی غفوری از استان تهران  با انتخاب هیات داوران به جشنواره راه پیدا کرد.

در تک نوازی نوجوانان بانوان از 63 اثر ارسالی آثار زیبا مروی اصفهانی، بهار عابسی از استان اصفهان، بهار دهستانی از استان مرکزی، تینا یارعلی، اسرا امیری، آرینا ایوبی، ثنا احمدی از استان کردستان، نیاز نبی زاده از استان قم، نگین سادات حسینی از استان یزد، ساغر حیدری از استان تهران، مهتاب کرامتی از استان خراسان رضوی و پردیس فرهمند صابر از استلان بوشهر به انتخاب هیات داوران درآمد.

در بخش گروه نوازی نیز آثار 62 گروه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که اثر 13 گروه دف نواز و هفت گروه مولودی خوانی آن به انتخاب هیات داوران بخش مقدماتی درآمد و جواز حضور در جشنواره را کسب کردند.

هیات داوران این بخش متشکل از خلیفه ماشااله صفوتی، مهدی ارشدی، علیرضا فشیری و مختار زندسلیمی آثار گروه دف نوازی «لیوا» به سرپرستی سامی هوشیانی از خوزستان، « تاش» به سرپرستی وحیده نقیبی از آذربایجان شرقی، «همنوازان» به سرپرستی ریبوار نگهدار از کردستان، «آوین» به سرپرستی سیده مریم گلسرخی زاده از یزد، «نوانسی» به سرپرستی  پویا رحمانی  از کردستان، «آراس» به سرپرستی نیلوفر کریمی از یزد، «راستین» به سرپرستی مهران حسین خانی از بوشهر، «اوژن» به سرپرستی فروز وافی از اصفهان، «مهراس» به سرپرستی محسن صالحی از مرکزی، «نکیسا» به سرپرستی  محمد رضاقلی پور از چهارمحال وبختیاری، «جانان» به سرپرستی سهیل حسنی از کرمان،  «دوپ» به سرپرستی علیه تولایی از فارس، «دل آرام» به سرپرستی عماد دل آرامی فر از سیستان وبلوچستان را برای حضور در بخش رقابتی جشنواره انتخاب کردند.

همچنین در بخش مولودی خوانی از بین 24 گروه، هفت گروه زیر برای شرکت در رقابت نهایی معرفی شدند:

گروه مولودی خوانی «بیدل» به سرپرستی علی پورعطایی از خراسان رضوی، «سوزی دل» به سرپرستی مهران حسینی از کردستان، «محمد رسول الله» به سرپرستی فرید منصوری  از کردستان، «آوای معراج» به سرپرستی آکام احمدی از کردستان، «شورعاشقان» به سرپرستی محمد قهرمان نژاد از آذربایجان غربی، «بیداد» به سرپرستی غلامرضا امینی راد از خراسان شمالی،«نوای قدسیان» به سرپرستی هوشیار وطنی از مریوان جواز حضور در بخش مولودی خوانی جشنواره را کسب کردند.

نهمین جشنواره بین المللی دف نوازی دف نوای رحمت از 22 تا 24 مرداد ماه 98 توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در سنندج برگزار می شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز