مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان :

ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه از اهداف اصلی هفته ازدواج است

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۴:۴۵:۵۲
کد خبر: ۸۸۱۶۳۶
ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه از اهداف اصلی هفته ازدواج است
علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر لزوم توجه به موضوعات جوانان و ازدواج، خاطرنشان کرد: در همین راستا و در این هفته افزون بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و شاد برای جوانان برگزاری کارگاه های آموزشی نیز با موضوعات فوق در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  برنامه‌های مختلف هفته ازدواج در استان زنجان در حال برگزاری است.

 علی خلیلی با اشاره به فرا رسیدن هفته ازدواج و تبریک ازدواج آسمانی در جهان اسلام یعنی ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع)، اظهار کرد: امیدوارم جامعه ما با الگو پذیری از ازدواج آسان و ساده زیستی آن بزرگواران معصوم فرهنگ تسهیل در ازدواج جوانان را در تمام خانواده ها نهادینه کنند.

وی با اشاره به اینکه در این هفته و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برنامه‌های مختلفی در حال اجرا است، تصریح کرد: برنامه‌های هفته ازدواج و فلسفه نامگذاری این هفته ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه مقوله ازدواج در دین ما بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و در جامعه ما نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: در این هفته و بر اساس تقویم نامگذاری هفته ازدواج برنامه‌های مختلفی با عناوینی همچون جوانان، ازدواج، توانمندسازی مهارت های زندگی- جوانان، ازدواج، مشاوره ازدواج و خانواده- جوانان، ازدواج، توانمندسازی سمن های حوزه توسعه اجتماعی، ازدواج و خانواده و ... برگزار می‌شود.

 خلیلی با تاکید بر لزوم توجه به موضوعات جوانان و ازدواج، خاطرنشان کرد: در همین راستا و در این هفته افزون بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و شاد برای جوانان برگزاری کارگاه های آموزشی نیز با موضوعات فوق در دستور کار قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز