استاندار یزد تاکید کرد:

ضرورت گسترش فرهنگ ازدواج آسان د‌ر جامعه

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۴:۴۲:۲۱
کد خبر: ۸۸۱۶۴۹
ضرورت گسترش فرهنگ ازدواج آسان د‌ر جامعه
استاندار یزد در جشن ازدواج ٣٠ زوج جوان خانواده کمیته امداد حضرت امام خمینی(‌ره) یزد، گفت: امیدوارم با برگزاری این‌گونه اقدامات ارزشمند در امر ازدواج، گام‌های سازنده‌ای برای افزایش آمار ازدواج و گسترش فرهنگ ازدواج آسان در سطح جامعه برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "محمدعلی طالبی" در مراسم جشن ازدواج ۳۰ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی(‌ره) شهرستان یزد که با همکاری فرمانداری یزد‌ برگزار شد، گفت: امید است با برگزاری این‌گونه اقدامات ارزشمند در امر ازدواج، گام‌های سازنده‌ای برای افزایش آمار ازدواج و گسترش فرهنگ ازدواج آسان در سطح جامعه برداشته شود.

"‌طالبی" ادامه داد: برگزاری چنین ازدواج‌هایی نشان‌دهنده فرهنگی است که به‌دور از بسیاری از تجملات، موانع و مشکلات به ازدواج آسان زوج‌های جوان در سطح استان کمک می‌کند و کاملا بر اصول فرهنگی مردم یزد منطبق است.

استاندار یزد در پایان تصریح کرد: اصل فلسفه ازدواج برای کنار هم بودن و داشتن تفاهم در مسیر زندگی مشترک است.

"‌سیدمحمد رستگاری" فرماندار یزد نیز در این مراسم با تبریک آغاز زندگی مشترک زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد، گفت: عروس و دامادهایی که تصمیم گرفتند زندگی مشترک را با یک ازدواج آسان و بدون تشریفات آغاز کنند، باید الگویی برای بسیاری از جوانان باشند و زندگی بر پایه تفاهم و همدلی را رقم زنند.

‌گفتنی است در این مراسم هدایایی به زوج‌های جوان شهرستان یزد اهدا شد.

 

نظر شما