مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مطرح کرد:

‌همکاری و مشارکت سازمان‌های دولتی و غیردولتی لازمه کسب نتایج موثر در فعالیت‌های اجتماعی استان

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۴:۴۱:۳۷
کد خبر: ۸۸۱۶۵۱
‌همکاری و مشارکت سازمان‌های دولتی و غیردولتی لازمه کسب نتایج موثر در فعالیت‌های اجتماعی استان
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در جلسه توجیهی آموزش طرح دانشنامه ازدواج بر همکاری، همدلی و مشارکت همه نهادهای دولتی و غیردولتی در فعالیت های اجتماعی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، جلسه توجیهی طرح دانشنامه ازدواج ویژه موسسات و سمن های اجتماعی با حضور "فخرالسادات خامسی ‌هامانه" مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد و سازمان های مردم نهاد اجتماعی ‌استان با محوریت آموزش های پیش از ازدواج  در محل بهزیستی شهرستان یزد برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های سازمان بهزیستی یزد در همکاری در اجرای این طرح، برگزاری اینگونه جلسات و گردآوری سازمان های مردم نهاد برای اجرای طرح های اجتماعی از موازی کاری و پراکنده عمل کردن سازمان ها و ادارات انتقاد کرد و ‌گفت: هم اندیشی، همکاری، همدلی و مشارکت سازمان های دولتی و غیر دولتی لازمه کسب نتایج بزرگ و موثر در فعالیت های اجتماعی استان است.

"‌فخرالسادات خامسی هامانه" ‌بر تقدم اجرای طرح های پیشگیرانه بر اجرای درمانگری تاکید کرد و ادامه داد: یکی از مهم ترین مباحث در مورد آسیب های اجتماعی، برنامه ریزی جهت کاهش اینگونه آسیب ها بوده و امروزه صرفا درمانگری پاسخگوی اینگونه مشکلات و آسیب ها نیست و می بایست بیشترین برنامه ریزی، بودجه و اعتبار و تلاش، در حوزه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله طلاق متمرکز گردد.

خامسی هامانه همچنین تداوم اینگونه طرح ها و ثابت قدم بودن در این مسیر را لازمه موفقیت و کسب نتیجه به منظور افزایش نرخ ازدواج و کاهش نرخ طلاق دانست.

گفتنی است طرح دانشنامه ازدواج با آموزش های ١٦ ساعته پیش از ازدواج به صورت رایگان ویژه مجردین  با همکاری مشترک دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و بهزیستی استان در شهرستان یزد برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز