مدیر شهرداری منطقه دو سنندج:

بیش از ۶ هزار مترمربع از محلات سنندج آسفالت و بهسازی شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۰۹:۴۰:۱۶
کد خبر: ۸۸۱۹۱۴
بیش از ۶ هزار مترمربع از محلات سنندج آسفالت و بهسازی شد
مدیر شهرداری منطقه دو سنندج گفت: با هدف سهولت در عبور و مرور شهروندان و بهبود وضعیت تردد خودروها و همچنین مناسب سازی سطح معابر با 710 تن آسفالت بیش از 6 هزار متر مربع از محلات شهرک شهید ورمقانی و شهرک مولوی آسفالت وبهسازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مدیر شهرداری منطقه دو در جمع خبرنگاران از آسفالت بالغ بر 6 هزار مترمربع از محلات سپیدار واقع درشهرک شهید ورمقانی و خیابان اتحاد در شهرک مولوی سنندج خبر داد.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج بیان کرد: با هدف سهولت در عبور و مرور شهروندان و بهبود وضعیت تردد خودروها وهمچنین  مناسب سازی سطح معابر عملیات آسفالت و بهسازی معابر و محلات سطح منطقه همچنان در حال اجرا است.

 مهندس عرفان فتحی بیان کرد : بیش از 6 هزار مترمربع از محلات سپیدار واقع در شهرک شهید ورمقانی و خیابان اتحاد در شهرک مولوی سنندج با 710 تن آسفالت و بهسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: 2500 متر مربع از محله سپیدار واقع در شهرک شهید ورمقانی با 360 تن آسفالت، 220 متر جدول گذاری به صورت تک و کانیوا و 825 تن اساس بهسازی شد.

مهندس فتحی افزود : خیابان اتحاد و اقع در شهرک مولوی یکی دیگر از محلاتی بود که با 550 تن آسفالت بیش از 3550 مترمربع عملیات آسفالت و بهسازی شد.

وی گفت: 540 متر جدول گذاری به صورت تک و کانیوا و 1200 تن اساس نیز برای بهسازی این محل اجرا شد.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج یادآور شد: ماه گذشته هم در راستای بهسازی معابر بیش از 10 هزار متر مربع از محلات شهرک ارشاد آسفالت و بهسازی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز