پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان اعلام نمود؛

دیدارهای استاندار زنجان؛ در سفر یکروزه این هفته به تهران

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۰۹:۴۲:۵۹
کد خبر: ۸۸۱۹۱۷
دیدارهای استاندار زنجان؛ در سفر یکروزه این هفته به تهران
استاندار زنجان در سفر یکروزه این هفته خود به تهران با وزیر دفاع و مدیران عامل چند مجموعه کشوری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در سفر یکروزه این هفته خود به تهران، در راستای تسهیل و تسریع در رفع مشکلات واحدهای استان، دیدارهای جداگانه ای با وزیر دفاع و برخی از مدیران و مسئولین کشور داشت.
وی ابتدا به دیدار وزیر دفاع رفت تا درخصوص برخی از مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با وزیر معین استان به گفتگو بنشیند و در زمینه جابجایی بخشی از پادگان زنجان رایزنی کند.
مدیرعالی اجرایی استان زنجان سپس با مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور (ایمیدرو) دیدار نمود و در راستای توسعه سرمایه گذاری بخش معدن در استان زنجان، رونق تولید و جلوگیری از خام‌فروشی منابع معدنی به صحبت پرداخت.
استاندار زنجان در این دیدار ایجاد اداره زمین شناسی مستقلی را برای استان زنجان ضروری توصیف کرد و گفت: زنجان با بیش از ۳۵ نوع ماده معدنی و منابع غنی سیلیس، جایگاه ویژه ای در تامین نیازهای معدنی کشور دارد.
مقام عالی استان همچنین با سردار مومنی رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر دیدار و در زمینه اتخاذ راهکارهای عملیاتی برای پیشگیری از شیوع این پدیده شوم گفت‌وگو کرد.
ملاقات با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور و رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور از دیگر برنامه های استاندار زنجان در این سفر یکروزه به تهران بود.
گفتنی است فتح اله حقیقی تاکنون بیش از ۱۳۰ دیدار با وزرا، معاونین و مشاورین و مدیران بلندپایه کشور در راستای رفع مشکلات استان داشته و در سطح استان نیز با حضور در تمامی شهرها و روستاها تلاش می کند تا مشکلات را از نزدیک و در جمع مردم احصاء و بررسی نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز