با حضور استاندار زنجان؛

جشنواره روستا در زنجان آغاز به کار کرد

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۰:۴۴:۱۹
کد خبر: ۸۸۱۹۲۹
جشنواره روستا در زنجان آغاز به کار کرد
فتح اله حقیقی در مراسم افتتاحیه این جشنواره با اشاره به اینکه دور نخست این جشنواره‌مختص روستاهای استان زنجان است اظهار کرد: این جشنواره برای روستاییان است تا حضور پیدا کرده و توانمندی های خود را به مردم معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جشنواره روستا با حضور مقام عالی استان و جمعی از مدیران، مسئولین و مردم استان کار خود را در زنجان آغاز کرد.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه بخش دوم جشنواره مربوط به معرفی همه اقوام و عشایر کشور است، گفت: در این بخش، شرکت کنندگانی از اقوام مختلف کشور دور هم جمع می‌شوند تا به معرفی آداب و رسوم و توانمندی های تولیدی خود بپردازند.

وی بخش سوم جشنواره روستا در استان زنجان را متعلق به دولت خواند و افزود: در بخش سوم، استانداران و مدیران کشوری حضور خواهند داشت تا از توانمندی های روستاها و عشایر سراسر کشور بازدید کنند.

حقیقی همچنین از حضور مدیران ارشد کشوری و استانی در جشنواره ملی روستا خبر داد و گفت: تلاش شده تا در این جشنواره، آداب و سنن و ظرفیت‌های روستاها به مدیران معرفی شود.

گفتنی است؛ جشنواره ملی روستا در استان زنجان با برپایی غرفه‌های روستاهای استان زنجان کار خود را در محل مجموعه گردشگری ائل داغی زنجان آغاز کرد.

دور نخست این جشنواره از 13 لغایت 18 مرداد، دور دوم از 19 تا 28 مرداد و دور سوم جشنواره روستا در زنجان از 29 مرداد لغایت 5 شهریور برگزار می شود و علاقمندان می توانند از ساعت 17 تا 23 از برنامه های متعدد این جشنواره دیدن کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز